18 июн. 2009 г., 14:15

Като за първи път тук 

  Эссе » Личные
1112 0 2
1 мин за четене

Попаднах на този сайт случайно, разгърнах набързо няколко произведения, в които намерих и себе си и си рекох: "Защо да не опитам и аз да бъда един от тези, които споделят своите мисли, емоции, мечти и чувства, копнежи?" Мислил съм си винаги дали дълбоката емоционалност на хората е в пряка свързаност с тяхната интелектуалност или това не е съвсем така. Навярно ми предстои да разбера и това пътуване и среща с хора като мен тук, навярно би ме обогатило и би ме накарало да не се чувствам толкова самотен в този твърде прагматичен и материален свят, да почувстваш подкрепата на сродна душа винаги е било хубаво усещане, даващо ти сила да повярваш в себе си и да пазиш онова, което имаш, да го даваш на онзи, който го разбира, а не да отива някъде в нищото, непочувствано и непонятно, останало самотно и без посока. Дали еднакво сътворените сърца се привличат толкова неустоимо, спиращо дъха...? Зная и чувствам, че има хора, които таят своята вяра в любовта като едно чисто и вечно чувство, даващо ни надежда и устрем да бъдем и да вярваме в добротата човешка... навярно споделената утеха е по-топла от несподелената, тепърва ще узная, споделяйки с вас тези  мои стихове...

© Милен Флоров Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • много правилни мисли! Но там където са най-неразбрани хората, аз обичам да казвам: Не хвърляй бисерите си на свинете или ще ги стъпчат или ще ги изядат...
  • Здравей!
Предложения
: ??:??