5 мая 2006 г., 15:21

Колко много мъка има по този свят, Боже!!! 

  Эссе
4183 0 1
1 мин за четене

Колко много мъка има по този свят, Боже!!!

Колко страдащи хора има по света, колко гладни деца, изпремразнали от студа, с разкъсани дрешки, мръсно лице и ръце, боси...колко много са тези деца, просещи пари...късче хляб... А колко много от хората са задоволени...и отминават децата, дори без да ги забележат, защото говорейки по новите и скъпи телефони тях не ги интересува никой и нищо! Много са хората, които имат дори само покрив над главата, нещо за хапване и са облечени...Тези хора мислят, че са нещастни, че нямат нищо, а какво да кажат малките дечица, които нямат и това...Какво да кажат те?! Всеки ден по света умират малки деца, изпремразнали или поради недостиг на храна...Всеки ден от света си отиват хора, които могат да бъдат спасени! Ако всеки от нас даде дори един къс хляб на едно от тези деца, ако му даде една топла, стара дреха...то може би именно днес ще умре едно дете по-малко, днес ще е спасен нечий живот...

Колко много мъка има по този свят, Боже!!!

© ДаяНчеТооо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • има някаква истина в това излияние.Но с това не веждам как ще помогнеш
    С една коричка хляб не очаквай да се оправят нащата.Иначе похвално за положителното мислене.
Предложения
: ??:??