10 июл. 2008 г., 19:08

любовта-непринудено чувство 

  Эссе » Ученические
4689 0 4
1 мин за четене

Животът всеки ден ни дава нови уроци. Урокът, който последно научих, беше, че любовта е непринудено чувство и че любов не можеш да дадеш, нито да вземеш на сила.

Беше топла лятна вечер... Стоях сама и замислена, гледайки звездите, когато неочаквано се появи той. Дойде от нищото, както си и отиде. В един миг погледите ни се срещнаха, а в стомаха ми сякаш пърхаха хиляди пеперуди. Чувството беше неописуемо. Беше кратко, но красиво.

Години наред криех чувствата си, защото се страхувах от... и аз не знам от какво... Изведнъж той седна до мен, наведе се и ме целуна. Никога не бях подозирала, че в приятелството ни се бе крила тази нежност. Стояхме заедно цялата вечер, вплели ръцете си в прегръдка и говорейки за любовта. Посрещнахме изгрева заедно, което бе като сбъдната мечта за мен. Но всичко хубаво си има край. Когато слънцето ни погали с лъчите си, той стана и си тръгна без да каже нищо. Не се обърна, не видя сълзите ми и не чу думите, които прошепнах: "Не ме оставяй сама! Та аз те обичам!"

Сега искам да го забравя. Знам,че така ще е най-добре, но не мога или просто не искам... Не мога да забравя очите му и искриците, които за кратко се появиха между нас. Той бе грешка, но сладка - момче с кафяви очи ме погледна в нощта и разбрах, че това бе Тя - Любовта!

Душата ми се превърна в скитница. Бродя като призрак в тъмното и търся погледа му, но не го намирам. Чакам до телефона със затаен дъх, да чуя гласа му, но отговор няма. Той е в мислите ми и не иска да излезе оттам. Страхувам се, че тази "грешка" е сложила край на приятелството ни, и ако е така, никога няма да си го простя.

Исках да му дам любовта, но той не я пожела. Исках да бъдем заедно, но за него бях просто поредната. Исках и все още искам. Въпреки мъката, която ми причини, аз не съжалявам, защото ТЕ ОБИЧАМ, мое мило момче, но това само аз го знам!!!

Любовта - скитница и грешница. Дарява ти щастие, но си го и взема! Защо ли? Замислете се!!!!

 

© Ралица Банова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • права сии от загубената любов най-много боли за съжаление, но не трябва да се отчайваш
  • Любовта е различна за всеки.Понякога щастието идва без да г искаш и когато най-малко го очакваш и съдбата ти го отнема когато най-силно го желаеш.
  • написах го така,защото при всеки любовта е различна и взема и дава различни неща! радвам се,че ти е харесало
  • Любовта - скитница и грешница. Дарява ти щастие, но си го и взема! Защо ли? - този абзац направо ме грабна.
Предложения
: ??:??