17 апр. 2007 г., 13:49

Любовта разменна монета ли е? 

  Эссе
4522 0 1
1 мин за четене
Любовта - чисто и свято чувство, всеки я иска, но не всеки я има - дали завинаги, или само временно.

Няма как любовта да е разменна монета. Тя не е предмет, който можеш да си купиш. Любовта е чувство – чисто, толкова нежно и непорочно, като дете. И точно това се нарича Истинска Любов. В днешно време хората не знаят истинското значение на думата любов. И точно затова си мислят, че е разменна монета, понеже много хора си плащат за да получат „любов“.

Всеки търси любовта, но не всеки я намира и се задоволява с малко, достатъчно му е да има някой до него, стига да не бъде сам. Тук се крие проблема на днешното общество. Всеки си представя любовта докато расте, каква ще е, колко е хубава, но когато дойде момента да е срещнеш има два варианта. Единият е да е споделена и тогава разбираш колко прекрасно чувство е, но ако не е се разбира, че може да бъде и много лоша.

Въпроса, който трябва да си зададем по-скоро е съществува ли истинската любов в днешно време? Вярно ли е, че за всеки има по една сродна душа в живота? Как може да я открием? А какво става, ако не я открием никога? Има още и още въпроси, които си задава всеки един човек, но никой няма отговорите.

А може би мястото на истинската любов не е на земята,а на някое по-висше ниво, каквато е и тя самата. А тези чувства, които наричаме ние любов да са измама или да е преход, след който се разбира кой заслужава да даде и да му бъде дадена любов.

А какво всъщност е любовта? Кой я е намерил и защо и е дал това име? Откъде е дошло това чувство? Въпроси! Въпроси! Въпроси! И едва когато човек се замисли върху тях и открие отговорите им, едва тогава ще се знае какво е любовта в действителност и разменна монета ли е тя или не...

© Студ и Тишина Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • "Любовта е надеждата, че можеш да се докоснеш до щастието с помощта на друг"! - това го бях чул от един нехристиянин, но прекрасно се съчетава с нашето вярване за Вяра, Надежда и Любов!
    Затова много от тях живеят по простото правило - "Живей така, че да умреш не здрав, а щастлив!" А това без Обичта - не е възможно!
Предложения
: ??:??