Мит ли е добрият човек
Кой е добрият човек? Той ли е този, който може да бъде верен приятел, който ни помага в трудни моменти и се радва заедно с нас, когато сме щастливи.
Добър човек наричаме този, който помага на хората в нужда. Та нали старите хора са казвали: ”Приятел в нужда се познава”. И нима под такъв приятел не се крие един добър човек? Не винаги доброто трябва да е голямо. То се крие в душата на всеки човек и когато някой има нужда от него, то излиза от нас и прави някой щастлив. Човекът, който е добър, не помага само за да му се върне жеста. Той подкрепя и сее добро по целия свят. Понякога не осъзнава, че прави добро, но винаги е щастлив, когато види усмивките в лицата на хората. Според мен няма човек, който в целия си живот поне един път да не е направил добро, дори и да е малко. Дори и престъпниците имат сърца, с които правят малки добрини. Хората, които правят добрини, винаги ги получават обратно, може би след дни, месеци, дори и след години.
И ако ви остане време, вгледайте се, за да видите добрината, която прави всеки. Някои хора я правят без да осъзнават това. Доброто не е нещо сложно, не е услуга, която връщаш. Това е да помагаш на приятел, да подаваш ръка, да казваш топла дума, която да сгрява сърцето. И така малките добрини правят големи неща.
© Ирина Николова Все права защищены