13 апр. 2007 г., 18:32

Можеш ли? 

  Эссе
1844 0 5
1 мин за четене
Можеш ли да намериш душата ми... когато се губя в мъглата на собствената си лудост... можеш ли да протегнеш ръка и да ме извадиш от езерото на самотата ми... да ме спасиш от самия мен... а аз искам да се погубя... не искам да съм спасен... искам да затъна в тъгата, меланхолията, отчаянието... и всички тези прекрасни багри на разяждащата болка... можеш ли да ме спасиш, въпреки мен... ей така... напук... защото съм ти нужен... защото не искаш мъглата да потуши малката останала искра в очите ми...
Можеш ли да се гмурнеш с мен... студът на душата ми да стане студът на тялото ти... да трепериш, да замръзваш... да не усещаш нищо... и да останеш... да не помръднеш... да понесеш хапещия студ... можеш ли
Можеш ли да изплачеш сълзите ми... да вземеш всяка една от немите ми очи... да ги оставиш да потекат по ресниците ти... можеш ли да вземеш тъгата и да я изживееш... да те погълне... да те удави... да те задуши с риданията си, които да излизат на хрипове през теб... и когато една река се излее от очите ти... тогава да изплачеш и няколко твой сълзи... за мен... защото си усетила мен... можеш ли...
Можеш ли да се оставиш на лудостта... можеш ли да крещиш от моята лудост... да я пуснеш през тялото си и да разбиеш стени... да не виждаш нищо... да не разбираш нищо... да си никой... можеш ли... вместо мен... можеш ли...
Разбирам те... не можеш... тогава остани още 5 мин... нека запомня усмивката ти... очите ти... и после си иди... можеш ли това...

© Безнадеждно Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • да, това е напълно възможно. аз го правя вече четири години за човека, когото обичам въпреки неговите безконечни депресии и категорично нежелание да излезне от "уютаната " си черна дупка. когато обичаш няма граници и невъзможни неща. ЧОВЕК ОБИЧА, ЗАТОВА ТЪРПИ.
  • А нямало красив ужас,смърт или тъга...
  • Страхотно си "облякъл" емоциите в думи,които истински въздействат.Съгласна съм с confusal. Браво!!!
  • Много ми хареса. Страхотна комбинация от думи и като че ли чувствата преливат от редовете. Доказателство, че и тъгата може да бъде отчайващо красива.
  • Не бъди тъжна заради думите ми .. не си заслужава
Предложения
: ??:??