Мира нямам!Мира не виждат очите ми!Пожари не гаснат в душата ми!
Това не бяха дела и екзекутирани съвести!?Не случайно Сократ изпи отварата с бучиниш,за да докаже със смъртта си вината на завистта в крепостта на овластените архонти!
Колко ли от нас се поучиха от човеколюбието Христово,че Синедриона в Йерусалим да го осъди и моли Прокуратора на Юдея Понтий Пилат да Го разпне на Голгота?!
Това не бяха войни на религиозните фанатици срещу фанатиците на войнствени заблуди!То не бяха завоевателни походи в Името на Бога на Комуто принасяха в жертва беззащитните!То не беше Светата Инквизиция и кладите върху които изгаряха Ян Хус и Джордано Бруно (О,свещена простота!)...
Това не бяха аутодафетата,наследени от Средновековието на същата Инквизиция пренесени от нацистите в Германия по площадите на Третият Райх!
"Великата Френска и дваж по--Велика Руска революция" с техните гилотини и масови безредици;и убийства на инакомислещи учени,философи,поети и писатели!
Мисля че е по-добре да спра да пиша!Достатъчни са кошмарите които сънувам, как мумиите,които заблудени слепци,властници и тирани държат в мавзолеите си отново да "възкръсват с човеконенавистните си и жестоки идеи"!
Войнствени президенти и генерални секретари ни "ухажват с нови оръжия за масово унищожение и търговски успехи в продажбата и разпространението му!"
По-разумно е да спра да се лекувам от клиничната смърт в която живее Световното общество!☠
© Стойчо Станев Все права защищены