17 мая 2011 г., 21:30

Нали сме животни, защо не е по-лесно?! 

  Эссе » Социалные
1792 0 7
3 мин за четене

 Хората си мислят, че сексът е много просто нещо и може би са прави... Нужни са двама или повече човека, не е задължително да са от различни полове, но се налага да са поне частично голи и в специално състояние на духа... и тялото... Трябва и място и време, в зависимост от възторжеността поне на единия индивид... Дори в някои от приятните случаи, в които всички гореизброени фактори са налице, могат да се появят още допълнителни странични обстоятелства, които да възпрепятстват ентусиастите. Например родители, неочаквани гости и мигрена, която много често дори е причинена от останалите две. И все пак най-важното е желанието, има ли го - има и начин, но ако то липсва... ами, греда!...

 

Вследствие на много наблюдения, смело мога да твърдя, че всеки човек поне веднъж в живота си е изпадал в тежки размисли за секса. На някои дори им се случва прекалено често и го съчетават със съмнителни движения с ръце, ридаейки сами, заключени на тъмно в банята... Също така, колкото по-малко секс прави един човек, толкова повече мисли за него и е много по-склонен да се съгласява с какви ли  не налудничави идеи. От друга страна, който го прави редовно, няма какво и да го мисли - просто действа! И браво на него, дано поне да изпитва някакво удоволствие от това, най малкото, защото получава чукане, независимо дали безплатно или не, а много други си седят на сухо...

 

Но в дъното на секса всъщност може би лежат общуването и разбирането, като не е нужно непременно да са прекалено тясно свързани. Да приемем, че това добро дело се извършва главно от двама човека, и е така, не вярвам още в древността хората да са скачали направо на оргии, колкото и интригуващо да звучи... Крайно време е и двете страни да се научат да си разбират намеците. Не смятам и че е правилно да се обобщава и заключава, че жените се нуждаят от причина да правят секс, а мъжете само от място. В толкова много случаи жени не са се нуждаели дори и от място, а мъжете са блеели. Е, редно е да се отбележи, че точно тези жени най-често могат да бъдат намерени по оскъдно облекло отстрани на магистралата или който и да било второстепенен път... За добро или за лошо обаче сексът в най-добрия случай не се практикува само от един човек и е важно настроението и на двамата. За жалост все още не сме стигнали дотам в деградацията си и не сме си улеснили до такава степен живота, че като срещнем някой познат на улицата и му кажем „Искам секс!” да получим страхотно чукане в най-добрия случай и нежелана бременност в комплект с някоя и друга болест в най-лошия...

 

Всъщност, както с всяко друго нещо, хората успяват да замесят множеството си личностни проблеми, дори и в това на пръв поглед просто дело. Жените се притесняват от цялостните си размери, мъжете от размерите на нещо друго и всички вкупом се страхуват да не се изложат. В тези случаи порнографията изобщо не помага, дори напротив: перфектни лица, фигури и... крайници... Най-глупаво, според мен, обаче постъпват хората, които са решили да гледат порнофилми с човека, с когото са решили да правят секс по-късно. След като свърши филмът, те спокойно могат да се обърнат към него с думите „Е, какво ще кажеш сега да отидем и да се разочароваме един друг?”...

 

Истината обаче е, че сексът действително не е толкова сложен - ние го правим такъв. Като цяло самият акт не е кой знае каква философия - всички сме чували за влака и тунела... И все пак успяваме да го превърнем в много повече: подбираме страшно старателно партньора си, мислим за цялата дейност твърде много и в крайна сметка просто си губим времето. Не твърдя, че е препоръчително да се отдаваме напълно на разврат и безразборен секс, но не е редно и непрекъснато да изпадаме в дилеми тип: „Да или не?”, „Дали е правилният човек?” и „Какво ще кажат съседите?” Стига сме я чакали тази голяма любов! Животът е прекалено хубав и прекалено кратък, за да се натоварваме с допълнителни глупости... Секс му е майката!

 

 

© Хелене Костадинова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • е, не е задължително непременно да е така, когато пиша ми е много по-забавно да обръщам нещата :P
  • Хахахахах "Секс му е майката" .... много претупваш нещата струва ми се на мен ..аз на нито едно място не видях чувства ,гледаш на секса от чисто физиологическата му страна,извинявам се ако съм старомоден
  • PM, благодаря!! =]
    Марко, благодаря много!!! =]
    Ивон, напълно е възможно... :D :D
  • Трябва и място и време, в зависимост от възторжеността поне на единия индивид... Хахаха, готино, а може ли другият да е в депресия и отчаяние, напълно ще си паснат! Харесах!
  • Хуморът ти е невероятен.
  • С риск да се изложа, ще предположа че последните изречения са анти-теза. Ако е така, приеми моите поздравления!
  • Финалните изречения ми оставиха някакъв гаден вкус.
Предложения
: ??:??