От известно време зачестиха измамите на врачове, гадатели и др. такива умели обсебители на човешката душа. Но дали това е от сега? Та то си е от панти века българинът да се опира за помощ на тази измет. Ще я нарека така, защото това е най-мекото и благозвучно определение за тези хора.
Тези слуги на злото така са обсебили горките глупаци, че направо са им заключили сетивата за всичко друго. Повечето хора или най-малко 80% от народа на тази държава се осланят на измислени лечители, които им обещават пълно излекуване - разбира се срещу определена сума или се доверяват на ясновидци, предричащи бъдещето и развалящи черна магия. Всеизвестно е, че тези наивни привички са останали от езическия период на народа ни, но трагичното е, че след толкова много години, този народ още робува на езическите си обичаи, вместо да се погрижи да запълни оскотялата си душа, като прочете поне една книжка. Да, ама не! По-лесно е да нищи проблемите в кръчмата на шишенце гроздова, вместо да се обогати със знание.
После всеки ходи да се жалва на този и на онзи, на тази и онази медия, че са му прибрали 4000 лв. и не са го излекували или не са му развалили магията, за която са му обещали.
Глупостта човешка няма граници. Никой не се уповава на бога, а на врачки и мошеници. Стигна се до там, че дори на пиедестал качиха някои от тях и им поставиха ореола на светци. "О, неразумни юроде"
Народе, чети и се просветлявай, добивай повече знание, за да не бъдеш лъган и манипулиран, а да живееш добре в блаженство и уют!!!
(би възкликнал отново Паисий) и няма да сгреши, защото неразумен народ с лопата да го ринеш! Такова овчедушие, простота и невежество, че направо страх ме хваща.
© Смач Все права защищены