23 мая 2010 г., 00:56

Новото начало 

  Эссе
1487 0 2
1 мин за четене

                                                        Новото начало
Когато преградите на съдбата се сгромолясат и всичко се срине  до основи в живота ни, това е знак, че някъде сме сбъркали в миналото и трябва да открием новото начало, по което да започнем да градим отново света около нас. Понякога се случва така, че някои хора или неща просто не искат да бъдат вече част от живота ни или от нашето настояще и тогава идва моментът, в който  просто трябва да ги пуснем да си отидат.
Сякаш тогава трябва да забраним на сърцата си да мечтаят, да забраним на душите си да чувстват и да покажем фалшивите усмивки на живота.  

Но когато настъпят тези трудни времена в нашият простичък живот, ние не трябва да търсим причини за станалото, а просто трябва да осъзнаем грешките си и да продължим.
Също така, трябва напук да се усмихнем през сълзи и за секунда да помечтаем и само тогава ние ще усетим, че сме поставили едно ново начало, което ни дава последен  шанс да намерим онова нелепото и красиво в живота.
                                      
                                            Не  пропилявай своето ново начало!
Животът е игра, а ти, човеко - длъжен си да играеш своята роля в тази 
съдбовна игра!

© Ноно Якимов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • В момента търся омето Ново начало. Четейки това откривам себе си толкова много. Само не знам как да се усмихна когато толкова ми се плаче и как да мечтая като не ми остана за какво да мечатя. Това за което мечтаех си отиде от мен. Сега има своето Ново начало и играе ролята в живота си.

    Написаното е прекрасно!
  • Хареса ми това,което си написал! Толкова искренно ми прозвуча и толкова вярно казаното!
Предложения
: ??:??