13 апр. 2010 г., 06:00

Опитах се 

  Эссе
1821 1 4
1 мин за четене

Опитах се да бъда такава, каквато не съм. Да бъда момичето, на което не му пука. Тази, която иска да те забрави. Опитах да те залича с други, не успях. Никой не можа да изкорени любовта ми към теб... Любов може би силно казано. Но така го наричам аз! Безусловни чувства, непокътнати от времето. Безсънни нощи, прекарани в мисли за миналото и надежди за бъдещето. Сълзи. Много сълзи. Не те търся, не те виждам, не намирам смисъл да го правя. Ти си толкова далече... И въпреки това аз тихо и тайно страдам за теб. Ти едва ли подозираш за всичко това. Липсваш ми. Питам се, понякога мислиш ли за мен? Дали ти липсвам? Не мисля... Останаха толкова много въпроси без отговори, които надали някой ден ще науча. Вина имам аз, че не допуснах да ме опознаеш, каквато съм всъщност. Знам, че за теб съм минало, искам и ти да си за мен... Но не си. Искам да си моето бъдеще, да се променя за теб, да бъда  каквато пожелаеш. В замяна само на едно единствено нещо - твоята любов! Сълзите ми се стичат дори и в този момент. Това е една от безсънните ми нощи, прекарана в мисли... Часът е 4... Вместо да сънувам, аз плача. Искам да избягам от целия този кошмар... Но не мога или може би не искам. Всичко безумно много ми напомня за теб. Липсваш ми, много. Нямаш представа колко много искам да го изкрещя с цяло гърло, колкото глас имам... Дори да намеря смелост да ти призная всичко това, не мисля, че ще се трогнеш. И така аз продължавам да страдам тайно за теб. Колко още, аз самата не знам.

© Катрин Аврамова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Трудно е... трудно е когато обичаш някой и страдаш , а той дори не подозира ! Песен за такива настроения мога да ти препоръчам
    Majestic - Standing alone
  • определено емоционалната стерилност на някои мъже плаши...няма оправдание
  • Много е трудно, и в двата случая е адски болезнено...
  • тъжно и трогващо всичко ще бъде наред дано
    "Липсваш ми. Питам се, понякога мислиш ли за мен? Дали ти липсвам? Не мисля..."
    болката е ужасна по добре обичай тайно отколкото да мислиш че си преодолял и в един момент да разбереш че не е така това боли повече
    ех каде си сега спомняшли си че тук има момиче което те обича безкрайно
Предложения
: ??:??