14 мая 2007 г., 09:06

Опитах се да те забравя 

  Эссе
3480 0 3
1 мин за четене
                                                                                                              на Я...

Опитах се да те забравя, но ти беше влязъл вече твърде дълбоко в сърцето ми. Трябваше да го разкъсам, за да те изтръгна от него! А не исках да се самонаранявам, защото ти ми причини достатачно болка. Можех, но всъщност истината беше, че не исках. Знаех, че трябва да останеш завинаги там.
Рискувах много, само и само да си близо до мен. С постъпките ми се унижавах и наранявах. След първото ни скарване лежах една седмица на легло в самоирония. Спомням си, че правех какво ли не, за да те върна при мен. Обсипвах те с СМС-и, любовни поеми... и по всякакъв начин се опитвах да те накарам, да се сетиш за мен. Да си спомниш за хубавите ни моменти заедно, но всичко беше безуспешно.
Опитах се да те забравя...
Привикнах с мисълта, че вече съм минало за теб, въпреки, че те обичах безумно. Заклех се, че ще ти отмъстя за всичката болка, която ми причини.
Исках да те подлудя, и бързо постигнах целта си. Когато ми прати СМС, че ме обичаш все още и искаш да бъдеш с мен, знаех, че е истина... но нали се бях зарекла да те подлудя. Съжалявам, но трябваше отново да те оплета в мрежите си, въпреки, че бях с друг.
Така е, ти отново беше мой. И онази вечер, когато беше там, на онова лошо място... явно тогава си осъзнал истината. Вечерта, когато ми писа, че искаш завинаги да си с мен, аз те подкрепих. Бях единствената, която го направи с много обич. Но оттогава досега... всичко се промени.
Кажи ми сега, сега, когато си на моето място и ме молш да бъда с теб, а аз съм твърда като скала. Как се чувстваш?
Опитах се да те забравя...
Но осъзнах, че това е невъзможно. Въпреки това съзнателно ти причиних болка. Затова от сърце ще ти поискам прошка!
ПРОСТИ МИ! - но ме забрави... 

© Валерия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Супер
  • Защо трябва да се пищат такива баналности!? Само на мен ли ми е писнало да чета, слушам и гледам една и съща позиция по тези въпроси?! съжалявам , че го казвам, но направо ми се повдига вече от такива "произведения".
    Хора, стегнете се малко! Любовта е ПРЕКРАСНА! Престанете да се самозаблуж давате, че човека, който си мислите е половинкага ви е наистина той, когата още от самото начало знаете, че не е! Когато го/я намерите ще знаете. И няма да има нито едно доказателство за това, но вие ще сте сигурни
  • много е добро.много ми допада.И е точно за мен.Браво на този който го е написал.
Предложения
: ??:??