3 мая 2007 г., 18:19

Оръжие 

  Эссе
1173 1 0

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

Моите думи са като оръжията. Те могат да ви осъкатят, те могат и да ви издигнат до върха на славата. Те са едновременно мечове и автомати. С тяхна помощ мога да ви накарам да плачете като малки деца. Вие идвате към мен, с намерението да ме убиете. А аз просто започвам да говоря... След десетина минути вие се търкаляте по пода и ревете като малки деца. Глупци такива... Не разбрахте ли, че аз само с моите думи мога да ви убия? Мога да ви довърша само с няколко изречения, да ви накарам да се гърчите в агония, докато аз си подсвирквам "Погребалния марш".
Вие плачете, паднали на земята, а до преди секунда искахте да ме убиете...
Ето това е силата на словото. Ето това е истинската сила... Заеби шибаното ядрено оръжие, заеби балистичните ракети... Ето това е шибаната сила, която ще владее над света. И малкото хора, които я притежават ще владеят света.
Надявам се да доживея този ден, и аз да бъда един от тези хора... А дотогава... Ще продължавам да използвам думите като оръжие.
Те ще бъдат едновременно моя меч и щит, моят АК и моята бронирана жилетка.

© Пламен Минчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??