1 мар. 2012 г., 14:52

С коса като Слънце 

  Эссе » Социалные
1204 0 3
1 мин за четене
Тази необикновена случка публикувах преди година. Сега открих снимки, те говорят най-истински... Затова си позволявам отново да я споделя.



Сега вече не знам дали тази история изобщо се е случила. Може и да съм си я измислила, както често става, когато имам нужда от гимнастика на ума. Но не съм. Докоснала ме е по някакъв начин. И е оставила белег.

Той е просяк. С коса, като грива на лъв, оцелял след сафари. Очите си крие в брада, но ако можеше, би скрил и крака си. Онзи, отрязания, дето люлее крачола му. Прилича на кърпено вълнено одеялце за бебе. Крачолът, де, не кракът.
Живее в подлез, по-точно, пълзи, но го прави някак си не грозно и не търси излишно състрадание. И без това гледката не е от най-приятните. Не протяга ръце за милостиня. Безмълвно гледа и брои ъглите на картонената кутийка, в която се гонят няколко жълти монети.
Обаче, видях, че дава. Малък плюшен кон на момиченцето с коси като мед. Даже допряха главите си. Оранжевите къдрици на странника и златните завъртулки на момиченцето се оплетоха като огнено кълбо. Размениха си нещо. Тя му даде недокоснатия си сандвич, а той - конче. После бръкна в плетената си торба и добави малко тесте карти, ластичета за коса и шарена метална кутийка. Част от съкровищата си.
Подлезът е на края на малката главна. Странника не съм виждала от миналото лято. А малката руса феичка държах за ръка през цялото време...
Странно нещо е човешката памет, прави си своите остри завои най-неочаквано...


© Джулиана Кашон Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??