27 февр. 2010 г., 14:16

* * * Самота 

  Эссе
2263 0 8
1 мин за четене

 

С А М О Т А

Историята на една човешка душа

 Изпитвал ли си чувството сред тълпата от хора да си сам? Знаеш  ли за чувството „самота”? Тя е пропастта, пред която заставам… Стоя  на ръба, протягам  ръка напред към тъмната бездна и изведнъж   осъзнавам  колко  е дълбока всъщност. Тогава отново се връщам към действителността… към кафенето, в което съм седнала с приятели… Тогава защо съм самотна? Защо е тази тегота в душата ми? Защо, когато другите се смеят, на мене ми се плаче?                                               Вечерта, над самотната чаша в ръката ми, се чудя - защо зад маските на любезност, всъщност, се крие просто една студена учтивост? Питам се - защо, вместо съчувствие, получавам снизходително съжаление. Душата ми копнее за малко топлина и обич, но къде ли са останали забравени? И дали все още съществуват? Или, може би, са само далечен спомен от миналото - с неясни очертания, потънали в сивота и прах? Чудя се - дали, ако ги търся достатъчно, ще ги открия в някой човек, който ще прогони самотата от сърцето ми… Не знам… 

Може би душата ми ще бъде винаги просто една самотна прашинка във вселената, подметната от вятъра на времето. Или  малко парченце стъкло от счупено огледало, което излиза от тялото в самотната вечер под формата на сълза. Гореща и молеща за ласка, или само дори за една добра дума, която ще прогони мрака.

         Изпитвал ли си чувството сред тълпата от хора да си сам? Знаеш ли колко боли от самотата?...

 

 

 

 

С всяка дума оставям частица от самотата си тук...

© Гинка Каламова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • "Изпитвал ли си чувството сред тълпата от хора да си сам?" - хаха, забавно Май по-скоро трябва да питаш дали съм изпитвал нещо друго освен това
  • Успех на Гинка и Мишо Наблягайте на кирилицата.
  • samotaa
  • Преди много време и аз се чувствах така. Но после осъзнах, че просто няма смисъл. Най-добрата компания си си ти самия. Съгласна съм с коментара на канибалd. Това си е самата истина. Търси себе си и само напред
  • Здравей!Знам,че каквото и да прочетеш от нашите коментари няма да ти стопли душата.Ще кажа само Разбирам те и бих се радвала,ако си пишеш с мен.
  • Ехеее, то стана като лекция по Поведенчески анализ.
    Стефан, направо ми идва да се гръмна от коментара ти.
    Да кажа и аз една мила дума:
    Момиче, това изобщо не е историята на една човешка душа!
  • въпрос на настроение
    може да е много, много вдъхновяващо и забавно
  • жена ми преди 10-г. бе като Вас,преди да се оженим.Сега е много добре.Търси Човека около теб и ще видиш,че ще намериш.Все пак си Жена!
Предложения
: ??:??