1 апр. 2015 г., 01:11

Семейството 

  Эссе » Социалные
8136 3 0
1 мин за четене

 

Семейството е една единица от общността. Но въпреки това то е много важно нещо в живота. Всеки човек се учи как да комуникира и да се разбира с останалите именно в семейството. Още като се роди човек имитира държанието и отношението към околните от членовете на семейството. Затова се казва и следното '' Детето е огледало на родителите си''. Родителите дават началото на един живот, но това не е единствената им роля. Те трябва да покажат истинските ценности, трудности и добрите неща в живота. Трябва да насочат децата си в правия път, по който да тръгнат, за да изградят своя житейски опит и един ден да имат собствено семейство, за което и те ще полагат грижи.
Някои родители в опита си да направят децата си безгрешни съсипват живота им и нанасят трайни следи в детството им. В семейството освен родителите важна роля играят и бабата и дядото(прародителите). Те са събрали опит през многото години и трябва да изложат техните грешки пред семейството, за да покажат правилните пътища в един живот. Лъжите и интригите в едно семейство провалят бъдещето и може бе настоящето на всеки член на семейството. В най-трудните моменти освен истинските приятели неотлъчно до нас е и семейството ни. Когато някой наш близък се превърне в част от безкрайното небе нас ни боли. Боли ни, защото по един или друг начин този човек е присъствал в нашето ежедневие, грижел се е за нас и сме си имали доверие един на друг в изпитанията, които съдбата ни е поднесла. Вие имате чувството, че той е сред вас във всеки един момент, вие сте прави!

Пазете семейството си! Старайте се да не ги наранявате и бъдете винаги себе си!

© Ивана Мандажиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??