6 дек. 2007 г., 20:10

Шанс 

  Эссе » Личные
2006 0 5
1 мин за четене

Времето минава, идват дни за мен за размисъл, времето е кратко - ще успея ли да кажа всичко на себе си, не знам. Знам само,че крачката, която смятам да направя, не е грешка, даже и да се разочаровам, а начин да възприемам и уча. Радвам се за всичко, което съдбата ми подарява, грешката ми е да  позволя да бъда обсебена от случващото се, слабостта ми е във чувството, което ме обсебва, а то следователно разклаща моя свят. Страхът е голям от идващото, неслучилото се още, само че всичко, което спира лошите чувства е, че във мен няма и капка на колебание. АЗ знам, че трябва да съм там, на онова място, за да се изправя, колкото и голям да е страха, има нещо по-силно от това - да вървя напред, не ми пука дали ще страдам от своя избор, не мога да бягам, не мога да си позволя да съжалявам за изпуснат шанс. Сега така мисля, но знам, че когато съм там, ще забравя всички тези мисли, които ме окуражават и няма да знам къде съм и какво правя, има шанса след този ден да бъде разклатен света ми, но какво пък рискувам... за първи път не греша, защо да не си го позволя да се случи, искам единствено да съм силно момиче, което не се плаши да прави крачки напред. Когато чувстваш нещо за правилно, просто го прави.

© Дони Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Много е хубаво!!!
  • ДА , ДОБРЕ Е ДА РИСКУВАш НО ЗАПОМНИ, чЕ НЯКОЙ ГРЕшКИ ДАВАТ ГОЛЕМИ ПОРАЖЕНИЯ.НАУчИСЕ ДА ЦЕНИш ПОВЕчЕ СЕБЕ СИ.КАЗВАМ ТИ ГО ОТ ЛИчЕН ОПИТ, А И ТИ ДОБРЕ МЕ ПОЗНАВАш.....ТОВА, КОЕТО СИ НАПИСАЛА Е СТОЙНОСТНОПОЗДРАВИ
  • Много ми харесва цялото есе!"Когато чувстваш нещо за правилно, просто го прави!" Поздрав!
  • ДЕНЯ ЗА МЕНЕ МИНА,НЕ СЕ СЛУчИ ТОВА КОЕТО ИСКАХ,НО ПОНЕ НЕ МИСЛЯ ЗА ТОВА КОЕТО щЯХ ДА СЕ ПИТАМ,ДЪЛГО ВРЕМЕ АКО НЕ БЯХ ТАМ.ПО ДОБРЕ ДА ЗНАЕш ОТКОЛКОТО ДА СИ ЗАДАВАш ВЪПРОСИ БЕЗ ОТГОВОР
  • Браво!!!Прекрасно написано!!!
Предложения
: ??:??