21 окт. 2010 г., 23:28

Щастието 

  Эссе » Ученические
4542 1 2
1 мин за четене

                           Щастието

       Щастието - това е една дума с много значения. За някои хора то това са  парите и славата, за други - това, че имат близки хора около себе си, а за трети - да помогнеш на приятел.
       Според мен парите и славата не могат да ти донесат щастие, защото те са само една малка част от това, което е нужно в живота. В някои случаи това може да ти донесе само проблеми. Нима това е цената на щастието?! Нима то може да се купи с пари?!
       Аз не го откривам в тези материални неща, а в нещо много по-съществено - обичта на близките и приятелите и това те да са около теб. И важното е те да  са живи и здрави, защото здравето е много ценно. Тогава ти широко си отворил ръце към живота и не чувстваш самота в себе си.
      Друг е случаят, при който се чувстваш щастлив, когато помагаш на приятел, изпаднал в беда или просто има нужда от съвет. Това ще донесе щастие както на теб, така и на човека, на когото си подал ръка.
     От това можем да си направим изводи, че щастието наистина е ценно, когато се тълкува правилно.

© Кристина Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Споделям мирогледа ти! Вярно, кратичко е, но пък е добра основа. Има още какво да се желае, но всичко е въпрос на време...
  • Виж, приятелче! Сигурно би трябвало да се почувствам като палач, но щастието има толкова много лица, че трябва да си ХИПЕР!!!виртуоз в мисълта си, за да го опишеш в 16 реда. Лично аз не бих се заел с такава задача...
    Защо не се потрудиш още малко?
    Все пак, поздравявам те за житейската ти позиция! Радвам се, че има хора, които мислят по този начин!
    Остава въпросът "ДОКОГА?"
Предложения
: ??:??