Oct 21, 2010, 11:28 PM

Щастието 

  Essays » Students
4543 1 2
1 мин reading

                           Щастието

       Щастието - това е една дума с много значения. За някои хора то това са  парите и славата, за други - това, че имат близки хора около себе си, а за трети - да помогнеш на приятел.
       Според мен парите и славата не могат да ти донесат щастие, защото те са само една малка част от това, което е нужно в живота. В някои случаи това може да ти донесе само проблеми. Нима това е цената на щастието?! Нима то може да се купи с пари?!
       Аз не го откривам в тези материални неща, а в нещо много по-съществено - обичта на близките и приятелите и това те да са около теб. И важното е те да  са живи и здрави, защото здравето е много ценно. Тогава ти широко си отворил ръце към живота и не чувстваш самота в себе си.
      Друг е случаят, при който се чувстваш щастлив, когато помагаш на приятел, изпаднал в беда или просто има нужда от съвет. Това ще донесе щастие както на теб, така и на човека, на когото си подал ръка.
     От това можем да си направим изводи, че щастието наистина е ценно, когато се тълкува правилно.

© Кристина All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Споделям мирогледа ти! Вярно, кратичко е, но пък е добра основа. Има още какво да се желае, но всичко е въпрос на време...
  • Виж, приятелче! Сигурно би трябвало да се почувствам като палач, но щастието има толкова много лица, че трябва да си ХИПЕР!!!виртуоз в мисълта си, за да го опишеш в 16 реда. Лично аз не бих се заел с такава задача...
    Защо не се потрудиш още малко?
    Все пак, поздравявам те за житейската ти позиция! Радвам се, че има хора, които мислят по този начин!
    Остава въпросът "ДОКОГА?"
Random works
: ??:??