3 июл. 2007 г., 15:31

Ще се влюбиш! 

  Эссе
1880 0 1
1 мин за четене
  Къде си? Излез и се изправи срещу мен... Или не смееш?
  Какво?... Не те интересува моята болка, така ли?... И ти ще я изпиташ някой ден, сигурна съм в това!
  И ти ще бъдеш наказан от Нея - ще дойде и при теб и ще преобърне целия ти свят. И ти тогава ще се тръшкаш и ще молиш Бог тази болка да престане. Но дано той е също толкова безразличен, както ти в момента. Дано те остави да се мъчиш от любов... Да не можеш да ядеш, да не можеш да спиш, да се задушаваш от мисли за момичето, което ще отмъсти за моята болка!
  Хм... Защо вече не гледаш толкова високомерно? Какво, страх ли те е?Тръпки те побиват при мисълта да пролееш и една сълза пред момиче?Капки пот избиват по челото ти като се сетиш, че и ти като мен ще се влачиш и ще молиш за капчица любов? Не можеш да приемеш мисълта, че и ти ще се влюбиш, нали?
  Е, мили, приготви се за всичко това, защото няма човек, когото да не го е боляло от Любов!

© Любомира Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • "Бог забавя,но не забравя". Всяка болка води след себе си и щастието,стига да повярваш в него. След автобус и момче не се тича,защото бързо идва друг,затова загърби болката и се усмихни на живота,защото той е най-хубавият дар.
Предложения
: ??:??