2 дек. 2006 г., 15:34

Смисълът... 

  Эссе
1733 0 5
1 мин за четене

Какъв е смисълът на живота?
Не знам дали някой въобще си задава този въпрос днес...
Прекалено ли са заети хората с ежедневните си проблеми или просто това изобщо не намира място в мислите им?
Какъвто и да е отговорът, факт е, че повечето хора се вълнуват повече от дребни въпроси като: ”В кое заведение да отида тази вечер?”, отколкото от такива екзистенциални въпроси като гореспоменатия...
Но аз си задавам въпроси, които може би биха се сторили странни на някой: Защо сме родени? Защо живеем? Защо ще умрем? Защо съществува този вечен кръговрат? Защо?
Дали всеки човек има своя роля, която трябва да изиграе по точно определен начин? Дали животът ни е пиеса, режисирана от нещо, наречено “съдба”? Дали не играем роля в живота, следвайки предварително написан сценарий?
Не зная...
Или пък сме на този свят, за да се радваме на дребните, земни неща като нежните лъчи на изгряващото слънце, дочутата от някъде красива мелодия, блещукането на звездите в нощното небе или дори усмивката на случайно срещнат на улицата човек?
Възможо е...
Но за мен отговорът е другаде - в нещо по-възвишено, едва ли не... божествено...
...любовта...
Да, точно това свято чувство, което влива светлина в душите ни...
Малко са хората, докоснали се до тази магия, усетили щастието да обичаш и да бъдеш обичан...
Не си ли заслужава да живееш само заради това?
Да намериш човека, който пленява твоето сърце и ти дарява своето - това е смисълът на живота!
Да погледнеш в очите му и да видиш своя образ, но не такъв, какъвто е, а такъв, какъвто ти се иска да бъде... Защото любовта ни кара да открием божественото в себе си и да го покажем на любимия човек... неземно чувство...
Заради него си заслужава и да живееш, и да умреш...
От сега нататък ще спра да търся смисъла на живота... аз го открих - това е любовта... сега остава да намеря нея...
Ами ако не съществува?

© Ели Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Дам,добро е(за твойта възраст).Щом го прочетох,си създадох представа за възрастта ти и се оказах прав,че си още в началото(не че аз съм много възрастен или просветлен).
    Мисля,че ключовата дума за смисъла е Щастие.А как го постига все един от нас е друга тема.За теб е любовта-хубаво,няма обаче да кажа какво мисля за нея за да не те разочаровам.
  • Много са отговорите на въпросът ти...
    Живей, те сами ще идват при теб
  • Много е хубаво! Страшно много ми хареса! Много истински неща си споделила!
  • Чудесно е да обичаш и да си обичан, но любовта има и други форми: към децата, към родители, приятели, Родина...
    И всеки би бил щастлив, ако тази съвкупност от любови присъства в живота му!
    Пожелавам я и на теб, Ели!
    Поздрави!
  • Хубаво есе!!! Поздрави, Ели!!!
    Радвам се, че си открила смисъла на своя живот!!! Вярвай, съществува!!! А за битовизмите, от които се вълнуват хората, не се притеснявай. Живота е такъв и всеки сам си го избира.
Предложения
: ??:??