17 июн. 2009 г., 21:44

Степфордски съпруги?... Наистина ли?! 

  Эссе » Личные
2608 0 7
1 мин за четене

Какви жени искат мъжете? Чудим се какво да направим, за да ни харесат, да станем толкова неотразими, че да не могат да се отделят от нас. Когато ходим по срещи, ясно – подготовката започва два дена по-рано! :) Но когато вече заживеем заедно или, да съм по-точна – станем семейство – официално... Колко жени продължават да изглеждат неотразими? Или домашните задължения ни правят онези жени, които срещаме в магазина – с чорлави коси, оръфан анцуг, яке от неясно коя година и естествено... миришещи на манджа... Това ли е перфектната съпруга за българския /и не само/ мъж?!

Имаше една приказка, която звучеше горе-долу така: жената трябва да е слугиня в кухнята, дама в обществото и мръсница в леглото... Освен това професионалистка в работата, най-добрата майка, най-добрата приятелка, най- .... изобщо всичко да е... без право на негодувание. Възможно ли е да жонглираме с толкова неща без нещо да падне, без едното да е за сметка на другото? Щях да забравя и друга „мечта” на мъжете за съпругите – да ги слушат и да изпълняват, да предугаждат желанията им, да гледат футбол и задължително да подкрепят любимия отбор – все пак е семеен :); да следят количеството на бирата и да реагират светкавично... А що се отнася до външния вид и там нещата не са много по-различни – нещо като Адриана Лима, Жизел, Анджелина...

Наистина ли мъжете искат някакви подобия, бледи копия на жени от минали векове; жени без собствено мнение, без собствена мисъл, да не спори и да говори с лек и мелодичен глас, сякаш пее приспивна песен. Или иначе казано, наистина ли мъжът иска в дома си, в леглото си „степфордска” съпруга – да живее като програмирана, да прави всичко перфектно, самата тя да е перфектна, а това от своя страна да я отдалечава от човешкия образ. Да прави всичко, но да не чувства нищо; да казва „обичам”, но да не е вярно; да прави перфектния сладкиш, но без онази щипка любов, която го прави единствен и уникален!

Не зная какво искат мъжете! Но знам какво искам аз: да не заприличам на лелките в кварталния магазин, да остана себе си – такава каквато трябва да бъда, да обичам и да съм обичана! Дори и да не правя нещата перфектно, да ги правя, добавяйки онази вълшебна щипка за уникалност... Надявам се и половинката ми да иска същото :)...

© Мария Петрова-Йордано Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Миа, Дими, благодаря, че споделихте! Поздрави!
  • Поздравления Мими. С удоволствие прочетох и благодаря за удоволствието... Какво искат мъжете? Не се интересувам вече,но знам аз какво искам...
  • Никодим, радвам се, че има мъже, които искат до себе си една ... достойна жена! И не, не е породено от "Какво искат жените"
    Белла, и лошото е, че наистина е като куче или... кучка!
    Яна, благодаря!
    Александър, какво искат жените е друг въпрос. Относно втората част на коментара ти, извини ме, но би ли ми пояснил!
    Грег, горките красавици с пристрастия към футбол... Друго си е вечните неща...
    Благодаря, че се отбихте и прочетохте! Поздрави!
  • Съгласен с Никодим. Хич не ни и трябват жени с интерес към футбола. Ние го гледаме , не че много го обичаме, а това е една от малките възможности да се спасим от жената Ако и на стадиона не можеш да избягаш от нея животът става дълъг и мъчителен : )) Така, че жени оставете ни поне крглата топка! Моля!
    Манекенки също твърдо не. Една жена трябва да е грозновата, та да не бега много по тъча. Ревютата са до време, а кухнята е вечна.
  • Да, а жените не искат много от мъжете, нали? Да е хем мек, хем твърд; хем нежен, хем груб, и т.н.
    Напоследък в този раздел на сайта се публикуват изумителни неща, и от хора, които отдавна би следвало да са надскочили определени възрасти...
  • Прекрасно...
  • Хм, тва да не е породено от "Какво искат жените"?
    Жена с интерес към футбула или демонстриране на такъв? Боже, опази!

    Все пак мъжете не искат всичко това, държат на едно единствено нещо - жената до тях да си отстоява достойнството, навсякъде.
    Другите мъже искат домакински роботи или... степфордски съпруги.
Предложения
: ??:??