10 апр. 2008 г., 23:51

Стилът "Емо" 

  Эссе » Другие
3932 0 5
1 мин за четене

Стилът "Емо"


Напоследък в България набира сили така нареченият стил "Емо". Наименованието му идва от Emotion, което представлява стил в музиката, възникнал през осемдесетте години. Този стил представлява музика, която възпява предимно самоубийствата, мазохизма, агресията. Слeд концерт на такава тематика, редовно има плачещи и крещящи фенове. Начинът на обличане на така наречените "Емота" е смеска от пънкарски и готически дрехи. Среща се предимно при момичетата на възраст от 12 до 18 години. Много голяма част от хората, които претендират, че са "емота", дори не знаят какво означава това. "Емотата" са в дълбока депресия и са склонни към самонараняване и дори самоубийство. Също така, много деца копират стила им на обличане и си мислят, че са интересни, но са в огромна грешка! Хората, които са в депресия, никак не ги интересува дали изглеждат интересно и как изобщо изглеждат. Те не намират смисъл да живеят и си причиняват болка, за да привлекат внимание и да не са абсолютно сами. Този стил предизвиква както съчувствие у околните, така и нещо отблъскващо, така че не мисля, че трябва някой да се прави на емо. Не мисля, че този стил е най-подходящ за хората в депресия, защото те по този начин се изолират и по никакъв начин не могат да си помогнат, а имат нужда от професионална помощ, в случая - от психолог. Не пожелавам на никой да става емо, макар че много хора го намират за забавно и интересно!!! Това изобщо не е забавно! Напротив! Дори е трагично, че между тези, които само копират стила на обличане, има и такива малки деца, които от толкова ранна възраст имат толкова проблеми, толкова голяма агресия и толкова мъка и тъга, скрити в себе си! Ако имам възможност, бих призовала всички да не избягват емотата, а да им оказват подкрепа! Да не ги оставяме да се превърнат в това, в което се превръща един депресиран човек, останал напълно сам  и без никаква подкрепа! Помогнете им, защото някога и Вие, може да имате подобен проблем, да имате нужда от помощ, а никой да не ви помогне...!

© Ивана Петкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Край мен е пълно с емота (помощ!) и знам, че на тях им харесва стила на обличане. Затова стават такива. Но впоследствие започват и да се държат като емота и в моето училище има доста нарязани хорица
    Аз не харесвам този стил нито като обличане, нито като мислене и справяне с проблемите. Смятам, че емотата (независимо дали са истински или се преструват) имат нужда от ПОМОЩ, за да разберат, че е по-добре и по-интересно да си щастлив и усмихнат, а не да криеш очите си и да режеш вените си!
    Истински депресираните хора не си правят прически с 1 тон гел, не се интересуват за цвета на дрехите си. И ако искат да се самоубият, го правят. Не се снимат със сиропи и ножици и т.н. Много е жалко, че някои не само се опитват да копират нещо ужасно, ами и го копирват по ужасен начин! (това пък какво значеше..)
    Та исках да кажа, че съм ПРОТИВ емотата напълно.
    Приятен ден.
    "И най-смелият от нас обаче се страхува от себе си." (Оскар Уайлд, "Портретът на Дориан Грей"
  • Глупаво е да наричаме ЕМО-тата ЕМОционално Малтретирани Олигофрени. Глупаво е да съдим за някого без да знаем нищо за него.Не отблъсквайте емотата защото и те са хора, нуждаещи се от помощ. Нямам нищо против тях, но е направо трагично да има деца които се чувстват по този начин. Помогнете им, нека няма ЕМО-та! Нека днешните тийнейджъри да са усмихнати, а не депресирани и със сълзи в очите!
  • и според мен повечето хора не се замислят върху истинския смисъл на стила ЕМО
  • бих казала,че който се облича като ЕМО,,е както каза Йоан от "Това го знае всяко хлапе"-ЕМОционално Малтретиран Олигофрен :P:P:P:P:P
  • Струва ми се, че повечето го приемат като стил на обличане,
    а не начин на мислене. Но така или иначе
    струва ли си идолопоклонничеството...? не
Предложения
: ??:??