Наистина за мен е най-важното да има любов, щастие, разбирателство и, естествено, свобода между хората. Затова се питаме: „Дали любовта, щастието и свободата са основни са основни двигатели на човешкия живот?” или „Стремим ли се към любов, щастие, свобода и по-добър живот?”
Сигурно всеки човек се стреми към върховенство, към по-добър живот, към някакви цели и амбиции, но дали винаги могат да се достигнат всички тия неща?! Според мен не всички са успели да осъществят всичките си мечти, желания и цели в своя живот. Всеки тайничко се надява да успее в някаква област, независимо каква ще е тя. На този свят има хора, които са толкова амбициозни, че в стремежа към целите си, те правят огромни грешки, които понякога се прощават и се поправят, но понякога не могат да се поправят. Има и хора, които нямат въобще никакви амбиции. За тях мога да кажа, че нямат място в този свят, защото ако един човек няма никакви цели, тогава няма да има смисъл да живее.
За мен едно от най-важните неща в живота е любовта, защото ако няма любов, няма и щастие, няма и разбирателство.Чувството да си влюбен е нещо, което не може да се опише с думи, но може да се докаже. Да чувстваш, че всеки ден имаш някого, който те обича безкрайно, който е готов на всичко за теб е просто неописуемо. Разбира се това е много малка част от истинската, чиста любов. Знам, че всеки иска поне един път, а понякога и повече пъти, да я изпита в живота си. Това може да се случи на нашата възраст, защото за нас сега ни е времето да изпитаме всичката тази любов. Когато си влюбен всичко ти се струва „розово”, забравяш за миг за всички ежедневни проблеми и се отдаваш само и единствено на мисли за любимия човек. При повечето хора истинската любов е като някакъв сън, който е много кратък и ние не искаме да се събудим от него, но в действителност няма как да продължи този очакван сън. Разбира се, при някои истинската любов продължава повече време, но това са редки случаи, някои дори се задоволяват само с надеждата, че ще срещнат точния.
Щастие е да си влюбен, да изпитваш всички качества на любовта. Всеки човек желае да бъде щастлив, но всички знаем, че щастието в повечето случаи е кратко и след това следва нещастие. Щастието за нас е временно, което ако не го разберем докато го имаме, много ще съжаляваме. Затова всички се стремим към по-дълго щастие.
Свобода – какво ли е това? Разбира се аз не зная, защото не съм я изпитала, но знам, че да си свободен е да правиш каквото ти искаш, без някой да ти казва кое е редно и кое не. Да си свободен означава да живееш живот, какъвто ти искаш, да бъдеш какъвто искаш без някой да те наказва или забранява да правиш това, което сам искаш. Според мен свободата е отговорност, да бъдеш отговорен за себе си, а до някаква степен и за другите. Затова свободата е много трудно нещо.
А относно първия въпрос мисля, че любовта, щастието и свободата са основните двигатели на човешкия живот, защото без тези три неща животът на един човек не би имал смисъл. Те са свързани помежду си и по свой начин са важни за пълноценния и добър живот.
© Виктория Все права защищены