18 июл. 2005 г., 20:12

Свободата-желана,но страшна 

  Эссе
6834 0 3
1 мин за четене
Всеки от нас се ражда свободен.Свободата е най-голямото щастие на света!Чрез нея можем да правим и мислим това,което искаме.
   Всеки от нас желае да бъде свободен,както физически,така и душевно.В живота обаче всичко си има цена,дори свободата.Ние сами трябва да решим дали сме готови да платим тази цена.Всеки ден се борим за нашата независимост.Или по друг начин казано:търсим свободата си дори,когато я имаме.Защото никога не се задоволяваме с това,което сме получили-винаги искаме още и още.Не случайно хората са казали:"Човек желае това,което няма".За да удовлетворим желанието си свободата,ние сме готови на всичко.Ще извървим дълъг и опасен път,докато постигнем своята цел.Понякога може да се наложи да вършим неща,които не искаме,понякога може да търпим провали,но не се отквазваме.Защото няма нищо по-силно от желанието да сме свободни и независими.Когато постигнем своята цел и вече "притежаваме" свободата си,мислим си,че вече всичко е наредено и нещата ще бъдат лесни.Но не е така.Свободата носи големи отговорности със себе си.Да си свободен не е лесно.Сблъскваме се с трудностите на живота,вземаме сами решенията,преценяма кое е правилно и кое-не,как трябва да постъпим и поемаме отговорност за своите действия.Ние вече не зависим от никого.Веднъж поели риска да бъдем свободни,нямаме  правото да се отказваме от своя избор.Ако всеки от нас се предава пред трудностите,това означава,че не сме готови да живеем.Животът е една голяма игра,в която всеки си има точно определено място.За да изиграем добре тази игра и за да живеем пълноценно,ние трябва да бъдем свободни.
   Свободата е нещо,което всеки желае и се стреми към нея.Вярно,пътят до нея е много опасен и труден,но ако го извървим до край,ще разберем какво е да живеем свободно,а това според мен е най-важното!

© Тина Сълчева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • всичко,което казваш е истина.Желая ти успех в живота
  • В една велика мисъл се казва: "Свободата е най-тежкото бреме за несвободния духом". Ако си тръгнал по пътя на свободата, трябва да си готов да поемаш отговорностите, свързани с това и да не се отказваш. Успех, Тина!
  • Успех по пътя на свободата
Предложения
: ??:??