19 июн. 2013 г., 16:02

Сънувам те 

  Эссе » Любовные
2525 1 0
1 мин за четене

  

     Сънувам те… Неволно, желано или съзнателно! Това няма кой знае какво значение. Продължавам да го правя и това ми харесва. Когато затворя очи и да идвам при теб. Поканен и желан гост, който дълго си очаквала. А той упорито е изчаквал този момент, в който да го повикаш. Направи го – за това съм тук и сега!

   Оглеждам се в теб и вече разбрах! Ти си тази, която най-правилно ме описва. Улавяйки дъха и полъха, минаващ през косите ти. Прочитайки всяка твоя усмивка, поглед, мимика, жест!  И знаеш ли…?! Виждам се щастлив, усещайки как животът напира в мен. Единствената и най-важна причина за всичко това... това си ТИ!

 Нищо, че си в съня ми. Важното е, че присъстваш! Такава, каквато любовта ми те поиска - седяща и опряла глава до моето рамо. Докосвайки нежно с устните си.

 А безвремието – то е с нас. Близко, тихо и безмълвно. Оставило ни, за да се порадваме един на друг. Без съмнения, предразсъдъци и лъжи. Две души… съдби, покрити в чувства и страст.

  В един свят, сън обгърнат от реалност. Свят от мечти, копнежи и жадувани моменти. Само аз и ти!  

© Сед Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??