19 нояб. 2010 г., 13:26

Ти си моята лудост 

  Эссе
2025 0 10
1 мин за четене

Ти си моята Лудост

 

 Денят догаряше в полумрак.

 Сенките се разбягваха пред краката ми, подплашени сякаш от звука на стъпките

 Успях. Навреме!

 Срещите ни никога не се променяха. Винаги вечер, все едно те е страх от хората... или от светлината.

 Та ти си светлината!

 Чакам те. Закъсняваш...

 И онази топка в гърдите... както първия път.

 Прекалено малък, за да съм реален, започвам да се смея, докато не повърна.

 Стоейки на ръба, усещам погледа на стоте ти чифта очи, забит в гърба ми.

 - Не си сам... сам. Аз съм тук!

 Скачам!

 Бездната на съзнанието ми е много дълбока. Падането - дълго и спокойно. Протягаш топлите си и меки ръце, за да ме уловиш. Дъхът ти мирише на роса.

 Тръгваме, хванати под ръка и вървим през паркове, потънали в зеленина. Булеварди, препълнени с чувства. Притиснал съм се в теб, привлечен от твоята топлина.

 И вървим, и се обичаме...

 Но това е лъжа. Параван, зад който стои един изхабен от живеене живот. Едно пусто езеро сълзи, отразяващо изпитото ми от умора лице. И само тук-там се вижда островче с гроб, в който почива някоя мечта...

 Теб те няма там. Идваш само вечер. Като любима, предана жена.

 Ти, ти си моята Лудост...

 А аз стоя сам зад разбития рул на своя ръждясал от плаване лайнер и чакам, чакам да ме излъжеш отново.

© Филип Филипов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • "Дъхът ти мирише на роса."
    Има някаква поезия в есетата ти. Вероятно това ме привлече да чета.
  • Чета и после го чета отново, защото имам нужда от още! Човек издавал ли си нещо, защото аз бих дала пари, за да те чета
  • Страхотно!Разбирам..по свой,много личен начин.Оставя любопитството(ех,че сложна дума)ми будно,да се пита как е било за теб наистина в този описан момент.Абстрактно..Реално..Лъжливо..Или.
  • Ужасно ми харесва стила ти. Докосва.
  • лудост е, да. : )
  • Даааа, разбирам те, защото и аз преживях нещо подобно и още не мога да го изтърся от глупавата си глава, а трябва.Защо обичаме - за да страдаме ли...
  • Много е хубаво! Браво!
  • "Винаги вечер, все едно те е страх от хората"... Най-забраненото е най-сладко и още повече, ако е скришом, а? Сякаш бях с теб Много ми хареса!
  • Наресва ми,че успяваш да си описваш състоянията,мислите до...лудост. Но защо си тъжен,ръждясал,уморен,изхабен? Напиши нещо за твоето смешно,весело чувство. И пиши!!! Поздрави
  • Харесва ми!
Предложения
: ??:??