12 февр. 2013 г., 19:37

Усещане, възприето със сетивата ти 

  Эссе » Другие
1644 0 0
1 мин за четене

   С полета на вятъра усещам въздуха, който ме гали, показвайки ми колко хубав е животът всъщност. Летиш, гледайки всичко около теб, докосвайки се до най-съкровените неща, които хоризонтът ти предоставя. И всичко това преминава през твоето "АЗ", всичко това е сътворено заради теб - да го усетиш,  изпиташ и му се насладиш. Защото истината се крие в неповторимостта да откриваш всеки ден по нещо хубаво, което да те накара да се почувстваш жив - усещане, възприето със сетивата ти. Нежност сътворена в душата ти. А срещу теб - е Животът!

 Щандът на живота ти предоставя всичко, стига да знаеш как да го откриеш, да го избереш и получиш. Всичко това е даром, единствено от теб зависи да се протегнеш и да го приемеш. То е сътворено за всеки, но единствено този, които знае как да си го поиска... само той може да го приеме и  изживее мига заедно с него.

 И най-добрият начин да го поискаш е като си го заслужиш - с отворено сърце, истинска усмивка и чиста душа! Тогава ще разбереш, тогава ще усетиш колко хубав всъщност е животът.

© Сед Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??