28 мая 2005 г., 01:53

Усмихни се... 

  Эссе
5032 0 5
1 мин за четене

Усмихни се на живота, усмихни се на природата, усмихни се на човека до теб. Усмивката променя, усмивката разкрасява, усмивката изразява радост, дарява щастие. Светът, със всичките си радости и прелести, със всичките си трудности и мъки, е пред теб. Но защо не го посрещнеш с усмивка, защо не му се наслаждаваш? Може би, защото си твърде зает в мисли - в мисли за утрешния ден, в мисли за несполуките, за проблемите. Само че, покрай тези мисли  ти забравяш да живееш, забравяш, че има малки, но хубави радости. Понякога нещата могат и да бъдат прости, не е нужно да ги усложняваш. Слънцето, небето, тревата, цветята - нужно ли е да ги украсявам с излишни епитети и метафори, всеки, като чуе тези думи и си представя едно и също - за някои не чак толкова прекрасно, но за други - красиво и изпълващо ги с енергия. Радвай се на това! Живота си върви, включи се в него. Преодолявай трудностите, те може да те спънат, но изправи се, защото, знай: винаги ще има някой до теб, а дори и да мислиш, че няма - нали имаш себе си, а ти си този, който чувства, който обича или мрази, ти си щастливец, че можеш да се бориш и да се смееш, дори когато плачеш. Защото "в края на тунела винаги има светлина", само трявба да я видиш.


 

© Саэф Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Страхотно е ,наистина човек трябва да се радва на малкото,на красивото.......Браво поздравявям те!
  • Много хубаво, но постоянната усмивка ужасно изморява и съм сигурна, че го знаеш. И понякога най-истинската хармония с теб самия се открива в тъгата, а не фалшивата усмивка. Но имаш 6 от мен
  • това което си написала ме радва..
  • Много хубаво и оптимистично!
  • Чудесно!не случайно Ванга е казала:"Усмивката.Най-мощното оръжие."
Предложения
: ??:??