21 авг. 2004 г., 00:43

Всички заедно за България! 

  Эссе
4136 0 5
1 мин за четене

Водени от патриотизма и национализма, ние сме тези които можем да помогнем на България.Ние сме тези ,чиято единствена цел е да видят България- победител. Бог решава да отведе потомците до обетованата земя Ханаан. Ние сме тези ,които не помним робството, тези които не носим робската психика. Ние сме поколението, което ще се бори за България със зъби и нокти.

Родени да защитаваме нашата Родина, да и покажем светлината в тунела, ние сме тези чиито стремеж е единствено да покажат на България пътят, лъчът светлина който тя чака да види от толкова дълго. Нека бъдем слънцето. Ние сме България!

България е сила, притежава огромно могъщество по времето на Симеон и Иван Асен II. Какво се е променило от 1218 г до сега? Как един българин е превърнал държавата в империя? Империята в политическа и икономическа сила в Европа? Къде са сега тези Българи?

България и сега е Велика само трябва да я потърсим в сърцата си...защото тя е там... Тя и сега е там и ни чака.. Нека заедно я потърсим. Нека заедно да и помогнем. Нека й дадем това което заслужава.

България е само една на света, нашата мила, родна страна. Нека й подадем ръка и дадем всичко от себе си за да помогнем на нашата България!

© Силвия Атанасова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • БРАВО!!!!чудесно скъпане можеш да си представиш как ме радва това че в България има такива хора-МЛАДИ ХОРА!И аз вярвам че от нашето поколение и от нашите сдружени сили ще възвърнем славата и величието на България!))
  • Да наистина! Всички заедно да помогнем на родината!
  • Aми направи тема като искаш. Да видим каква активност ще има, защото се съмнявам, някой да я забележи изобщо.
  • Ами айде! Нека всеки да не говори, ами направи нещо. Това, което аз направих, е че създадох този сайт и чрез неговата трибуна впръсквам патриотизъм и национализъм. Предлагам да се открие такава тема във форума "Какво направих или ще направя за БЪЛГАРИЯ" и да се попълва постоянно.
  • Това чувство трябваше отдавна да е раздрало душата на българина и да продължава да не дава покой на духа му, но изглежда ,че това явно не е достатъчно .Свикнали сме да разчитаме на някой друг,не на собствените си сили!
Предложения
: ??:??