29 сент. 2012 г., 14:25

Въпроси и отговори 

  Эссе » Философские
2261 2 1
1 мин за четене

                                             В Ъ П Р О С И  И  О Т Г О В О Р И

 

 

   Чувствате ли се неловко в този свят на цинизъм и егоизъм? Задавате ли си въпроса какво търсите тук? Ако е така, значи вие сте първопроходците на Новата епоха. Всеки новатор се чувства самотен и не на място. Такива са били Леонардо да Винчи и Алберт Айнщайн – самотни дървета на върха на хълма, брулени от вятъра на общественото мнение.

   И все пак какво означава да си първопроходец? Означава да носиш Светлината в себе си и да си готов да я споделиш с другите, безкористно. Да покажеш на този свят алтернативата да се живее в чистота и възвишеност. Голяма част от търсещите Истината, обаче, не могат да се решат да направят решителната крачка към такъв живот и си остават с единия крак в стария. Затова, докато имаш чувството, че си срещнал човек с възвишена душевност, в следващия момент от мрака изскача някой шокиращ недостатък и ти се питаш „на кого да вярвам” и дали духовността не е илюзия. В това положение днес се намират много православни християни в България, които сигурно са загубили почва под краката си, когато са разбрали, че Патриархът и болшинството Митрополити са били агенти на Държавна сигурност. За съжаление, когато човек няма истинска и силна Вяра, се огъва пред изкушенията и под натиска на обстоятелствата.

   Но да се върнем на първопроходците. Не е лесно да застанеш сам срещу натрупаните през вековете заблуди и изкривявания в мисленето на хората, защото „семената” на новото са пръснати далеч едно от друго. Но запомнете едно! Вие сте уникални и ценни. Вашата задача е отговорна. От вас зависи Земята да стане по-добро място за живеене. Затова в тези времена, когато църковните авторитети падат, трябва да се появят нови и това сте вие, първопроходците на Новата епоха на Любовта и Светлината. Бъдете бдителни за всяка своя дума и постъпка, защото вие проправяте пътя, по който ще минат останалите!  Вярвайте в Бога и себе си и прилагайте Божествените принципи в живота си, за да не сте живяли напразно!

 

© Ренета Панкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • "Да покажеш на този свят алтернативата да се живее в чистота и възвишеност." - Да, да покажеш, не да докажеш. Духовният път е избор на свободната човешка воля. Кратко и смислено изложение. Харесах стилистиката на текста!
Предложения
: ??:??