15 мая 2019 г., 22:05

Взаимоневъзможности 

  Эссе
1060 3 3
1 мин за четене

Лесно е днеска. 
Злепостават те - триеш коментар, блокираш профил, променяш статус... когато някой каже истината - също!
И ти излизаш чист като след баня. Изтъркал малките черни петънца от кожата си. Напарил порите си с вряла вода, изчегъртал до розово кожата - ти си чист!
Изличил си злосторника от живота си. 
Чувстваш се прекрасно, ама някъде в себе си усещаш, че нещо те е боцнало. Като малко трънче почнало да забира...
Да, него го няма - изтрит, блокиран, докладван, но на мястото му се образува вакуум.
Енергията не се губи, нали?
А може би той не е бил прав да ти каже истината, или е бил отчаян, или влюбен? (Влюбен е по-зле от отчаян). А може просто да е решил да си направи шега, разчитайки, че ще разбереш.
Но ти не разбираш - ти си чист!
Ти си някъде на морето и гледаш вълните или си на маса с приятели и очите ти блестят от алкохола и сладките мечти, или си в някакво друго паралелно пространство, далече от разбирането на някаква тъпа шега.
Няма път към щастието - има път към истината. А тя винаги ще се процежда през малките цепнатини на времето.

Ф.

© Филип Филипов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Другото паралелно пространство е едно прекрасно място... а истини да искаш - всеки си има неговата и колкото повече я разказва, толкова повече тя се превръща в истина... Хареса ми.
  • Истината все ще се яви!
    Но има хора, които са комплексирани и с провокативни изяви "търсят под вола теле"!
    Това е другата страна на медала!Но аз предпочитам да ги игнорирам с мълчаливо безразличие или пък ги оставям да се "пързалят"!
    Все пак имаме необходимост
    от толерантност и словесна хигиена, нали?
    Поздравления,Филип за хубавото есе!
  • "Влюбен е по-зле от отчаян" - хареса ми!
Предложения
: ??:??