6 июл. 2007 г., 16:11

За изменните приятели с любов 

  Эссе
1417 0 2
1 мин за четене
Случва се в живота, много често даже, с някой твой приятел по улицата да вървиш, всичко да споделяш, тайни да не криеш,
само истини да казваш, а приятеля ти скъп да наранява твоята душа, под предлог че е твоето добро...
  Но нали се казва приятел, за това да ти помага, дори и да не си прав.
Да не крие от теб, да е с теб, когато го повикаш, е, да, но тогава защо още има тайни? Може би защото до теб ти нямаш приятел?Или може би защото твоето нещастие е неговото добро? Ха, каква ирония, дали хората се чувстват добре, когато някой техен близък е наранен? Дали се чувстват по-малко нещастни, щом от тях има и по-нещастни? Това е нещо, върху което човек трябва много хубаво да се замисли...

А случвало ли се е някога твой приятел да завижда?
Да, в много случаи съществуват приятелства между хубав и по-грозен човек, между богат и по-беден човек.  Понякога точно тогава се заражда завистта. Но защо това се случва когато по-богатият или по-хубавият не дава поводи или не парадира? Защото начинът на живот се променя от материалното, когато твоят приятел си купи нещо по-хубаво, въпреки че не се хвали с това, ти просто завиждаш, нали ? Е, да, няма идеални приятелства !!!

                                                                              Надявам се това произведение
                                                                         да бъде оценено от читателите

© Джени-фенка Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Написаното от теб не е нищо ново, но факт. Въпреки че в момента съм много разочарована от много хора, продължавам да вярвам в съществуването на приятелството. Ако всички го отречем, то със сигурност ще изчезне.
    Искаш ли да ми бъдеш приятел?
  • Съгласна съм с теб, но пишеш сухо.Но замисъла е добър
Предложения
: ??:??