12 дек. 2007 г., 10:48

Защо? (за възрастни) 

  Эссе » Философские
1617 1 4
1 мин за четене
 

ЗАЩО? (за възрастни)

 

 

> Защо украсяваме елха за Коледа, след като гледаме през нея и сме сигурни, че „старият белобрад лъжльо" няма да дойде???

 

Защо глобалните ни планове зависят от моментните ни състояния???

 

> Защо се препъваме в камъчета, след като сме прескочили стени???

 

Защо си мислим, че знаем ВСИЧКО за живота, дори след всеки негов урок, че ВИНАГИ има какво да научим???

 

> Защо правим всичко възможно да задържим нещата, които ни се изплъзват, а нехаем за тези „в кърпа вързани"???

 

> Защо обясняваме какво НЕ Е  любовта, а не знаем какво Е всъщност???

 

> Защо не разбираме качествата у другите, а ги обвиняваме в липсата (или разликата) на такива като нашите???

 

> Защо градим грандиозни планове, а после, мърморейки „майната му", събаряме два пъти повече???

 

> Защо след като знаем как БИ ТРЯБВАЛО да постъпим, постъпките ни винаги са последвани от сигнал в главата ни НЕ БИВА! ???

 

       и накрая...

 

> Защо децата си играят на възрастни, а възрастните се обиждат, вместо да се радват, когато ги наричат деца???

© Станимир Власакиев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Защото ни е страх да си признаем слабостите, защото ни е страх да не наранят гордостта ни, защото и забравяме, и помним все това, което не трябва...
    Паздрав за провокацията!

    Спорна нова година!!!

  • Прекрасно написано...поздравявам те!Та има ли нещо лошо сътворено от теб???Нямаааааааааа!!
    Цял живот мислим,премисляме,борим се...
    Винаги забравяме едно,че всички сме гости на този свят.Не сме господари даже и на утрешния си ден!!!
    Нека бъдем добри!!!
    Желая ти късмет!!!


  • Защото сме Неверници, защото сме лъгани, защото въпреки всичко Животът ни се определя не само от самите нас...
  • Защото животът е нищо, без да си опитал от всичко. Човек трябва да вярва в неща, който са незъзможни, защото само така, макар и да не го осъзнава, може да ги направи възможни. А и най-сложното нещо е да направим нещата прости.
Предложения
: ??:??