15 янв. 2006 г., 13:05

13 Декември 

  Проза
1041 0 1
1 мин за четене
13 Декември ‘05
Спомням си разни моменти... поддържат сърцето ми в правилен ритъм. Осъзнавам колко съм слаб пред тях. Изчезват всеки ден, като сутрешна роса, осветена от бодрото слънце.
Толкова е трудно да преиграеш пред себе си.
Всяка сутрин е една и съща. Мисля се за млад, аз съм 1/5 столетник. Дали ми харесва или не, никой не пита,  пясъкът изтича неудържимо... Не обичам и изядените си пръсти, не знам защо го правя. Не са ми вкусни,  не ме боли. Кожата там е твърда... пластмаса. Ако приятелката ми беше море, знам, че нямаше да си тръгне. Сега се къпеме сами. А беше някак топло, чисто, вкусно. Беше уютно да сме двама. Има и лоши моменти, но за тях нямам времe да се сещам,  да мисля... Просто знам, че ги е имало и какво от това. Давам всичко да знам, че има още едно сърце в моето и заедно туптим, заедно се раждаме. Но дали сега ще имам тази смелост да го допусна? Кой има смелостта отново да бъде дете? Кой има смелостта да допусне, че отново може да бъде дете? А кой има тази възможност? И кой ни я дава? Никой. Доволен ли съм от това, което съм сега? Какво съм постигнал? Страх ме е да се изправя... Искам телефонът да звънне и пак да се смеем... и да си говорим какво ще правим утре. 
На коя хижа щяхме да отидем ???!????!?!?
Знам всичко, което обичаш!
Страх ме е да забравя!
 Не искам да забравям!
Боли ме глава от напрежение...

© Ангел Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Харесва ми,но трябва да се премести в друг жанр.Другата ми забележка е...още преди да съм ти видяла инфо-то знам,че си от София - виж си правописа - "къпемЕ","туптимЕ","смеемЕ"...
Предложения
: ??:??