22 июн. 2022 г., 12:49

22 юни 

  Проза » Другие
895 8 5
4 мин за четене

/не е за фатмаци и други глупаци/

Историческа дата. За руснаците и народите на бившия СССР – ден на памет и скръб.

Денят за скръб на западняците е 9 май. Когато със скърцане на зъби се сещат за проваления трети поход срещу Русия. И, както след Първата световна война усилено се готвят за реванш – точно 20 години по-късно, така след 1945 година трупат сили за четвърти поход Drang nach Osten…

Реванш! Вижте биографиите на западните политикани. Дядото на Шолц бил генерал от СС, дядото на Туск – в СД, охрана на концлагерите, дядото на тоя, на оня… Напомням – последните защитници на Райхстага са есесовците от френския легион „Шарлеман“, на Източния фронт се сражават румънци, унгарци, италианци, испанци /неутралитетът не попречва „Синята дивизия“ да зверства на изток/, финландци, словаци, хървати, в немските части служат близо 100 000 евреи /!/, в концлагерите върлуват естонци, литовци, латвийци, поляци, селата в Белорусия /не само Хатин/ са унищожавани от украинците в СС батальони, една трета от строежа и ремонта на танкове и самолети е осигурена от чехите. Отклонение – при нахлуването на хитлеристите само един чешки герой, капитан Карел Павлик се съпротивява с оръжие в ръка… Вижте документалните филми как чехите посрещат немците – цветя, плакати, усмивки… И какви патриоти бяха през 1968 година…

Целта на план „Ост“ е конкретна – завладяване на териториите до Урал и превръщането им в немска житница. Предвидени са оформянията на отделни зони – Крим е поет от СС, смятан е за родина на готите, също СС създава „образцово-показни стопанства“ из Украйна, известна е „Локотската република“ /експеримент за самоуправление/, а като цяло СССР е трябвало да бъде разделен на поне седем колонии.

Защото западняците някога и сега не могат да се примирят с голямата Русия. Много земя, много народ, полезни изкопаеми, ресурси, транспортни коридори… Направо казано – отговаря на всички условия за добра колония, обаче хем не се подчинява, хем се опитва да налага някакви собствени интереси… И при това се стреми и към духовен разцвет, а не само в преклонението към Златния телец… И друга опасност – духовно е връзка между материализма на Запада и възвишената духовност на Изтока…

Опасно!

Основно 360 хиляди квадратни километра е трябвало да се колонизират, а останалите просто да бъдат изолирани, населението… Ясно…

Още Розенберг предвижда, че украинците трябва да бъдат откъснати от империята и насочени срещу руснаците. Чрез образованието, идеологическата обработка, насъскването  Което, между другото, някои почти по същото време правят с други братя – българи и македонци.

Обсъжданията при Хитлер са обстоятелствени. За живеещите в тия земи над 5 милиона евреи Химлер /отговарящ за „източните територии“/ даже не е поставял въпрос. Излишни като „вредни елементи и паразити“. Спорело се е само славяните дали да останат 14 милиона или 20 милиона – нужни са като роби…

Планирано било 4 милиона „излишно население“ от Германия да стане колонизаторско на изток, като Химлер е предложил носителите на „Железен кръст“ да получат по 100 хектара плодородна земя. В тоя дележ е включена Прибалтика, а жителите й е трябвало да се преселят на изток и станат ръководители/надзиратели в „новите земи“…

Дискусиите са тръгвали от противоположни позиции. Волфганг Абел, доктор по антропология, искал всички руснаци да бъдат избити, представителят на СС Ветцел смятал, че това ще донесе външнополитически проблеми…

Планиращите са предвидили и разцепване на православието на секти с цел отслабване и лесен контрол. Което, впрочем, виждаме и сега – не само в Украйна, а и в Русия, че и у нас…

С две думи – пълно поглъщане на СССР. Което днес е модернизирано – постепенно пълно ИКОНОМИЧЕСКО поглъщане на Украйна, Белорусия, Русия…План, провеждан в действие последователно и настъпателно.

Е, западняците изгубиха тогава за трети път – след полската инвазия и Наполеон. И за пореден път руснаците влязоха в Берлин. Което не е ново – Берлин е бил превземан няколко пъти преди това, а веднъж казаците поят конете си на Сена…

Основата на войната? Ами да чуем идеолозите й. Като започнем от Хитлер и стигнем до Бжезински, програмирал днешната война с аргумента, че Русия без Украйна е само държава, а с нея – силна империя.

Хитлер: „Славяните трябва да работят за нас, а ако не са ни нужни – да мрат. Ваксинации и здравеопазване за тях са излишни. Славянската плодовитост е опасна, образованието нежелателно.“

Ерих Кох, райхскомисар на Украйна: „Трябва да се поддържа ниско ниво на образование сред украинците, като се прилага съответната училищна политика.“

Алфред Розенберг: „Южните територии и Северен Кавказ са длъжни да създават хранителни запаси за немския народ. Не виждам причини да осигуряваме прехрана на руснаците.“

Збигнев Бжезински: „ Русия трябва да бъде раздробена и под наш контрол. Тя трябва да бъде изолирана. Всички европейски държави и САЩ трбва да са в единен фронт срещу Русия.“

Матеуш Моравецки, премиер на Полша: „Руският свят е рак за нашата система. Тя е заплаха за Европа. Ние трябва да изкореним тая идеология.“

Владимир Зеленски, комик и президент на Украйна за жителите на Донбас: „Вие тях за хора ли смятате? Има представители на хората, но не всички представители на хората са хора, има и особи.“

Какъв плавен преход от Хитлер към Зеленски…

По документи – евреин, май…

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Наистина какъв плавен преход от Хитлер към Зеленски и други разни особи .... Някои факти сами говорят за себе си ....
  • Благодаря, Красе!
    Тоя учебник е отдавна отменен и заменен с мокри нацистки сънища...
  • пак си преписвал от учебника по история
  • Благодаря, Надя!
    Благодаря и на Пламен и Миг!
    А хората са прави. Усещат заплахата от жабите в блатото.
  • Шапка ти свалям! Петички има - коментари, не...
Предложения
: ??:??