16 сент. 2019 г., 08:50

Афоризми - I 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
725 0 2
1 мин за четене
  • Светът е крив за кривогледия и безнадеждна е всяка оптическа корекция.

  • Не търси розови очила, а посади и отгледай  в собствената си градината рози, ако искаш да ти е розов животът.

  • На убедения в своята истина не му се налага нито да се защитава, нито да се оправдава.

  • Болката е индикация за нарушен баланс между даването и получаването.

  • Сред тъмата на болката  духът е светулка.

  • Понякога избирам да съм робиня на своя ум, за да съм господар на чувствата и на живота си.

  • Препускам често задъхана към себе си, за да избягам от непознати турбуленции.

  • За власт над  другите жадуват онези, които все още Егото си не са победили.

  • Най-сигурният начин да погубиш себе си е да позволиш някому да съсипе самоуважението и мечтите ти.

  • Няма мярна единица за майчината обич. Майката е обично безвремие.

  • Само Бог и ангелите не очакват признателност и благодарност. И някои майки - понякога.

Самадхи

© Гюлсер Мазлум Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • А ако нямаш градина, за да подариш рози..
  • "Болката е индикация за нарушен баланс между даването и получаването." - В много случаи това води до нарушено храносмилане. Харесаха ми!
Предложения
: ??:??