2 февр. 2015 г., 17:52

Бахур 

  Проза » Юмористическая
822 0 5
1 мин за четене

БАХУР

 

Сега, да се разберем: не става дума за онова мезе, дето се прави от свинска глава, черен дроб, кръв, грацмули, бял джигер, парчета кожа (понякога дори с четината) и др. субпродукти, а за нова национална доктрина. Как тъй ли? Ами ей тъй:

Дойде Грозданича в кафенето и го рече: „Не се търпи веч, брадъри и  не се!”

Естествено не му обърнахме внимание, щото, от как се помним, то нищо не се търпи. Той обаче, не ни почерпи по една малка мастика, а продължи с аргументи:

- Десните са леви, левите десни, царят ни агент, а евродипломатите ни хвалят, че сме отглеждали »гнили ябълки».

Изгледахме го като „ръбест камък” (чакъл) и му го забихме въпросът: «и какво сега»?

- Партия – изблещи ни се Грозданича и добави – с нова национална доктрина.

- И каква ще ни е партията?

Тогава той рече думичката „БАХУР” и разясни: -  „Българска асоциация за хуманен и устойчив растеж”.

          Варимезът рече: - Аз го обичам, дори и да не е добре сварен.

          Севдалинчето (барманката) – Аз пък, щото е дебел и гърчав.

         Начо Папазов пророкува, че е: «Добра идея срещу марките „АББ” и „ГОРМ”, чийто бахури били менте».

 Аз пък не го казах, но пък си го помислих: «Прав е Грозданича, бахур ни трябва, голям, дебел и гърчав... щото тия гърла дето са зейнали срещу страната ни от юг, запад и от североизток, с тънко карначе не засищат се”! 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Добре дошла при съмишлениците, Дочка!
  • Абсолютно!Не се търпи туй що не може да се отмие с мастика.(Или да се прекръсти)"Бахур" му е майката на нашето сбъркано време.
    Между впрочем ГЕРБ на езика на медицината съществува като абревиатура на Гастро-езофагеална рефлуксна болест.
  • Съгласен, Дани! В женски ръце, ще е по-добре
  • Момчета...остъпете партия "Бахур" на жените!
    Крайно време е да оставите в наши ръце...власта
  • Тъй ами, Меразчи
Предложения
: ??:??