9 мая 2010 г., 22:54

Без четири лапи 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
840 0 2

 

Очи без четири лапи. В тях няма упрек, нито питат “Защо?”...

Жертва на безсмислената жестокост  на мислещото животно.

 

 

 NB!

Повод за написаното е зверски осакатеното кученце и жестокото отношение към животните. Няма връзка с нищо и никой друг.

 

 

© Венчо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Няма по- жестоко същество от Негово Величество Човека!
  • Аз се чудя да почвам ли да коментирам този случай,не че има вече полза от приказки.Май ще си замълча,за да не кажа нещо,дето не е за пред хора,само ще се ядосам още повече...Жалко е,че в нашата мила,родна държава чакат да стане нещо толкова долно като деяние и като олицетворение на човешката жестокост,за да се обърне внимание на проблема...Само се питам що за изверг трябва да си,за да сториш подобно извращение с друго живо същество...И жив да го одерат тоя му е малко.Прав си,че наричаш човека "мислещо животно",такива "хора" не би трябвало да имат място по тази земя...
    Кратко,но ясно обобщение на случилото се..."Очи без четири лапи. В тях няма упрек, нито питат “Защо?”..."...
Предложения
: ??:??