6 мая 2018 г., 13:31

Без легитимация 

  Проза » Другие
583 1 1
1 мин за четене

Някога, някога, толкова някога, че Веско Маринов още беше студент, в квартал Коньовица се случи знаменателно събитие: роди се дете с две глави. На всичкото отгоре едната глава беше на момче, а другата - на момиче. Двуполовото същество беше резултат от изтекла радиация в страна от тогавашния Съветски съюз.   Целият квартал се събра да умува как да кръстят детето. Динко Лудия предложи името Клитемнестра, за щастие никой не му обърна внимание, защото и тогава хората с име Динко минаваха твърде ниско под радара на общественото внимание. Кметът на Коньовица предложи момчешката глава да се казва Мартин, а другата - Станка. Защо пък Станка, а не Мартина, нали е на един и същи човек, попита секретарят на общината, който отдавна се беше прицелил  в кметския стол и компрометираше кмета при всеки повод. Защото така ми харесва и защото си тъп, неблагодарен, подмолен и ти мирише устата, отговори незлобливо кметът. Само за 12 минути хората успяха да ги разтърват и да извикат линейка за секретаря, който плюеше плазма и зъби.  Докато дойде линейката двуглавото дете стана абитуриент, но не празнува със съучениците си в ресторант "Двата гълъба", защото не можа да се легитимира пред охраната.

И аз бях там, и три дни се редих на опашка в общината, за да получа акта му за раждане.

© Илиян Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ай стига бе
    Ти да не си чел Данийл Хармс ?
    Много си добър, само не се повреждай...
    Поздрав.
Предложения
: ??:??