28 мар. 2020 г., 19:34

Безкрайният ден 

  Проза » Рассказы, Юмористическая
872 2 6
22 мин за четене

Алармата настойчиво звънеше. Дунапрен стана и включи телевизора.

 

‘Добро утро, България!

Часът е 7:00 на 13 ноември, 2017 . Времето – нискослоеста облачност с чести превалявания. Температура – от 2 до 7 градуса Целзий....

А сега актуалните новини:

Премиерът: ‘Мене трима папи са ме галили по главата, а Орнелия – само Брежнев я е галил по главата. И то преди 46 години…’

Пълен триумф на здравите пазарни сили! Бизнесменът Ярешки на съд за нелоялна конкуренция – продавал лекарствата по-евтино...

Прокуратурата обвини 67 синоптици за участие в организирана престъпна група за предизвикване на масов стрес – прогнозирали все облачно и дъждовно време...‘

Дунапрен се измъкна с неохота от леглото, механично включи кафемашината и олюлявайки се, влезе в банята. Зад него телевизорът продължи да нарежда монотонно:

‘...Пенсионерка хвърлила от балкона 15000 лв. и хладилник ‘Мраз‘. Телефонният измамник прибрал парите, но хладилника оставил непокътнат...

Професор пише шестици наред, имал рожден ден. Вечерта професор и студенти празнували заедно в столичен поп фолк клуб....‘

Изкъпа се, направи си кафе и седна пред лаптопа.

Трябваше днес до 3 часа да предаде в редакцията на предаването текста на септемврийския си репортаж. Репортажът беше озаглавен ‘По следите на Гергана – епизод 4‘ . Откакто работеше в ‘Папараци‘, не помнеше да е писал нещо друго освен репортажи за ежедневието на фолк певици.

След целодневно преследване на Гергана и не особено ползотворни творчески напъни главата на Дунапрен можа да роди следния текст:

‘Тя излезе от спортното си ‚Пежо 3012‘, облечена в скъсани на коленете джинси и тясна сатенена блузка, подчертаваща пищните и форми. Влезе в супермаркета. След около час излезе с две торби, натъпкани догоре с продукти. Хвърли ги в багажника и потегли с мръсна газ в посока към кв. ‘Хладилника‘. Спря до квартално павилионче и си купи в-к ‘Галерия‘ и цигари ‘Марлборо‘... Продължихме да я следваме. Гергана паркира до кафе ‘Жоли‘. Седна на уединена масичка, запали цигара, сложи си слънчевите очила и кръстоса крак върху крак. Наложи се да ползваме телеобектива, за да разберем марката на слънчевите очила... ооопс... разбира се, Rayban! Гергана не изневерява на изискания си стил. Сервитьорьт пристигна бързо и взе поръчката.Междувременно Гергана се прехвърли на друга маса под чадър с надпис ‘Кока кола‘. Сервитьорът пристигна с поръчката. Отново използвахме телеобектива, за да разберем какво си е поръчала Гергана. На кафената чашка пишеше ‘Illy’. Отново вярна на себе си! Винаги кафе ‘Illy’.. Гергана style!

Гергана отпи от кафето, запали нова цигара и отвори вестника... И сега става интересно – към нея се приближава строен младеж, облечен в светлосиня тениска с надпис ‘Simply the best’, бял ленен панталон и татуиран дракон на дясната ръка. Кой е този? Новото и гадже? Неин фен за автограф? Или просто кварталният плейбой?

Останахме малко разочаровани. Младежът просто я помоли за огънче. Въобще не се опита да я заговори и бързо се оттегли на своята маса.

И днес ( вече епизод номер 4 ) не успяхме да намерим отговор на въпроса, който мъчи и нас, и зрителите вече 3 месеца – има ли Гергана ново гадже?

Не успяхме също да разберем съдържанието на онзи тайнствен сивозелен пакет, който издайнически се подаваше от пазарската чанта на Гергана...

Ще търсим отговорите в следващия епизод.‘

‘Оох, дотук добре‘ – каза си отегчен Дунапрен. ‘А сега нова досада – репортажа за прайда‘.

‘Дунапрен, не забравяй!‘ - беше му казала главната редакторка. ‘От твоя репортаж за гей парада трябва да струи добро настроение и оптимизъм. Трябва да внушим на зрителя, че каузата на прайда е кауза дълбоко демократична, кауза на модерното либерално общество.‘

Отвори файла с репортажа от миналогодишния гей парад.

‘Ще го пипна леко тук-там, колкото да не е съвсем ‚copy – paste’ …

Ето например този пасаж:’Двама младежи, облечени в яркорозови тесни клинове и жълти тениски, страстно се целуваха. Носеха светлосини балони. На тениските пишеше ‘Гей – това звучи гордо!‘ ...

‘Ще разменя цветовете на клиновете, тениските и балоните. А надписът на тениските ще гласи: “Proud to be Gay!’

Искаше да свърши максимално бързо днес, за да има време за още една свръхдосадна задача. Трябваше да отиде до районния съд да подаде нова молба за промяна на името си. Името му по рождение Дунапрен отдавна го дразнеше и му създаваше допълнителни комплекси за малоценност. Сякаш малко му беше, че приятелите му го закачаха на тема ‘Папараци‘, та и странното му име на всичко отгоре.

Даже му измислиха закачливо стихче:

‘Дунапрен, Дунапрен,

На чалгаджийките е фен

И ги преследва всеки ден‘

Преди около година беше подал молба до съда за преименуване. След дълго чакане му му съобщиха, че документите му погрешка са разменени с документите на някой си Петрохан Мъдев – друг кандидат за преименуване. Сега всичко трябваше да започне отначало.

‘Писна ми вече от всичко! Отгоре на това от снощи не е спирало да вали! Ега ти досадният ден... Дано само да мине по-бързо!‘

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Алармата настойчиво звънеше. Дунапрен стана и включи телевизора.

‘Добро утро, България!

Часът е 7:00 на 13 ноември, 2017 . Времето – нискослоеста облачност с чести превалявания. Температура – от 2 до 7 градуса Целзий....

А сега актуалните новини:

Премиерът: ‘Мене трима папи са ме галили по главата, а Орнелия – само Брежнев я е галил по главата. И то преди 46 години...

Пълен триумф на здравите пазарни сили! Бизнесменът Ярешки на съд за нелоялна конкуренция – продавал лекарствата по-евтино...

Прокуратурата обвини 67 синоптици ...‘

‘Чакай, чакай‘ - каза си Дунапрен ‘13 ноември беше вчера... Какво става тука?‘

Погледна датата на мобилния си, провери и в Интернет, даже за всеки случай звънна на брат си да го пита коя дата сме днес.

‘Що за въпрос, брато. 13 ноември сме днес целият ден. Ти да не си махмурлия от снощи?‘ каза брат му.

Дунапрен отвори файловете с репортажи за Гергана и за гей парада. И установи, че промените, които беше направил вчера, липсваха! Започна всичко отначало.

Предаде готовите материали в редакцията на ‘Папараци‘ и молбата си за промяна на името в районния съд. Тайно се надяваше да му кажат, че вчера е предал всичко. Нищо подобно.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Алармата настойчиво звънеше. Дунапрен стана и включи телевизора.

‚’Добро утро, България!

Часът е 7:00 на 13 ноември, 2017 . Времето – нискослоеста облачност с чести превалявания. Температура – от 2 до 7 градуса Целзий....

А сега актуалните новини:

‘Премиерът: ‚Мене трима папи са ме галили по главата, а Орнелия – само Брежнев я е галил по главата. И то преди 46 години...

Пълен триумф на здравите пазарни сили! Бизнесменът Ярешки на съд за нелоялна конкуренция – продавал лекарствата по-евтино...

Прокуратурата обвини 67 синоптици ...‘

‘Отново 13 ноември. 3-и ден поред! Май полудявам‘ - каза си Дунапрен.

След като приключи работата за деня, отиде на психиатър. Психиатърът му каза, че не вижда у него никакви отклонения от нормалността.

Започна да звъни наред на приятели... Повечето го приеха като шега. Някои го питаха дали предишната вечер не е допуснал любимата си грешка да си прави коктейл от ликьор Baileys, водка Finlandia и пиринско пиво непастьоризирано. Само Ленчето от отдел ‚Реклами‘ го прие насеризоно. Препоръча му да отиде при д-р Румен Попов - известен психиатър.

.............................................................................................................................................................................................

В нощта след 5-ия 13 ноември му се присъни Бог.

Всъщност му се присъни очилат плешив мъж на около 60 години, с интелигентно излъчване. Беше облечен в бяла манта. На шията му висеше табелка, на която пишеше ‘Д-р Румен Попов‘.

Но незнайно защо Дунапрен беше убеден, че това е самият Бог, декизиран като д-р Румен Попов.

‘Еднообразието и досадата убиват мотивацията ти...За тебе времето е спряло, защото бъдещето е загубило смисъл. Търси събитие, което да те импулсира да чакаш бъдещето с надежда‘ -:посъветва го Бог.

‘Поставям си задача да стана богат!’ - каза си Дунапрен. ‚’И чакам бъдещето да ми донесе много пари.‘

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

На следващия 13-и ноември Дунапрен намери в джоба си фиш от тотото. В 2 часа следобед телевизорът се включи сам точно на канала, на който предаваха тиража на тотото. Дунапрен подсъзнателно извади фиша си, за да го провери. Толкова беше убеден, че му се случва ново чудо, че дори не си зададе въпроса защо тиражът се тегли в такова необичайно време - вторник, 2 часа следобед

Беше също убеден, че фишът му е печеливш. Само се чудеше каква е сумата, която ще спечели. Оказа се 1 млн. лева - сума достатъчна да го накара да гледа напред към бъдещето...

‘Казват ‘Всяко чудо за три дни‘ - помисли си Дунапрен. ‘Ама не е вярна тази поговорка. Моето чудо трае много по-дълго!‘

Трябваше бързо да се възползва от голямата си печалба. Още преди да е изтекъл денят. Дунапрен вече имаше план. Още на същия ден си купи билет в бизнес класа за вечерния полет за Дубай. Не е нужно да казваме, че голямата печалба вече беше постъпила в банковата му сметка.

Приготви набързо багажа и хвана полета за Дубай в 9 вечерта.

Разположи се удобно в креслото, поръча си скоч с лед и черен хайвер, изгледа един холивудски филм и заспа дълбоко.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Алармата настойчиво звънеше. Дунапрен стана и включи телевизора.

‘Добро утро, България!

Часът е 7:00 на 13 ноември, 2017 . Времето – нискослоеста облачност с чести превалявания. Температура – от 2 до 7 градуса Целзий....

А сега актуалните новини:

‘Премиерът: ‘Мене трима папи са ме галили по главата, а Орнелия – само Брежнев я е галил по главата. И то преди 46 години...

Пълен триумф на....‘

Първоначалната досада у Дунапрен се превърна бързо в пълно отчаяние.

‘Дори и Бог не можа да ми помогне! Няма излизане от тоя времеви капан...‘

Последното, което помнеше от вчера (всъщност днес), беше, че си поръча второ уиски в самолета за Дубай.

Получи известно облекчение, като напипа фиш от тотото в джоба си.

‘Значи още съм в чудотворен сценарий номер 2‘ - каза си той. ‘Сега обаче ще променя тактиката‘.

След като милионът постъпи в сметката му, отиде в автосалона на ‘Лексус‘ и си купи последния спортен модел.

Качи се на колата и потегли по подновената отсечка на автомагистрала ‘Тракия‘. ‘Лексус‘ - ът зарева като побеснял лъв и ускори бързо до 200 км в час. Скоростта го опияняваше, изпитваше чувство на пълна свобода.

‘Обичам скоростта, обичам свободата, обичам новата си кола! ‘ - повтаряше си той. ‘Сега вече бъдещето има смисъл! Всеки нов ден – ново ектремно преживяване в моя суперавтомобил!’

Утре ще звънне на Ленчето от отдел ‘Реклами‘ да и покаже новата си кола. Дунапрен я харесваше отдавна. Подозираше, че и тя си пада по него. Сега е удобният момент! Ще я покани да мръднат за уикенда до някой спа хотел...

След Пазарджик вече летеше по магистралата с 250 км в час. Включи радиото. В купето зазвуча ‘I want to break free’ на Queen.

‘Зная, че и това не е случайно... Благодаря ти, Господи!‘ каза на глас Дунапрен. И запя с цяло гърло заедно с Фреди : ‘I want to break free...‘

Изведнъж нещо изскочи на пътя. Стана толкова бързо, че Дунапрен не успя да види какво. Рязко изви волана, за да го избегне. Гумите изсвистяха... Това беше последното, което помнеше.

Събуди се в операционна зала. Чу в просъница някой да вика: ‘Бързо, кръвното рязко спада!‘ Неясни силуети, целите в бяло, обикаляха около него.

В следващия момент се усети лек като перце във въздуха. Погледна надолу и видя собственото си тяло, заобиколено от лекарския екип.

‘Очевидно съм умрял‘ - каза си Дунапрен. Обърна се нагоре и видя пред себе си тунел от светлина. Явно оня тунел...

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Алармата настойчиво звънеше. Дунапрен стана и включи телевизора.

‚’Добро утро, България!

Часът е 7:00 на 13 ноември, 2017 . Времето – нискослоеста облачност с чести превалявания. Температура – от 2 до 7 градуса Целзий....

А сега актуалните новини...‘

Дунапрен вече престана да се изненадва... Истинска изненада щеше да бъде, ако датата беше 14 ноември.

Но спомняйки си събитията от предишната вечер, стигна до философското заключение, че всъщност е безсмъртен.

‘Но каква полза от моето безсмъртие, щом съм вкаран във времеви капан. За мене винаги ще бъде 13 ноември...‘

Вечерта пак му се присъни Бог. Този път Бог повече отговаряше на Дунапреновата представа за Бог. В смисъл, че имаше дълга бяла брада, седеше на трон и държеше жезъл. Вместо бяла манта носеше златисто наметало. Но отново носеше табелка, на която пишеше ‘Д-р Румен Попов‘.

‘Хубаво е, ако очакваш в бъдещето да правиш добро не само за себе си, но и за другите‘ -каза му Бог.

‘Аз не съм егоист, Господи‘ - каза Дунапрен. ‘Винаги съм готов да помагам на другите‘.

Замисли се кога и с какво е помогнал с нещо на другите, но не можа да се сети.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Алармата настойчиво звънеше. Дунапрен стана и включи телевизора.

‘Добро утро, България!

Часът е 7:00 на 13 ноември, 2017 . Времето – нискослоеста облачност с чести превалявания. Температура – ...‘

Този път Дунапрен започна деня със загадъчна усмивка. Имаше нов план за действие.

Веднага след сутрешното кафе пусна обяви в световните сайтове jobserve, jobsite и monster.

Обявите гласяха: ‘Безсмъртен спешно търси работа. Извършвам всякакви високорискови дейности с гарантирано оживяване.‘

Предложенията не закъсняха.

Първо получи оферта от ‚Ислямска държава‘ да се самовзриви на Женския пазар в София. Обещаваха му редовна заетост - поне по 3 ангажимента седмично в различни европейски градове.

Веднага се свърза с ДАНС и Прокуратурата, за да ги предупреди за готвените атентати.

От ДАНС му отговориха, че в момента нямат свободни ресурси. Целият им наличен ресурс бил ангажиран с разследване на подозиран опит за убийство на бизнесмена и депутат Огнян Змеевски. Някой бил хвърлил камък и счупил стъкло на прозорец на вилата му в Бояна. Вече трима очевидци твърдяли, че камъкът бил хвърлен лично от председателя на Висшия Касационен Съд

Дунапрен се обърна и към Прокуратурата. Оттам също отказаха да се занимават с неговия случай. Половината от ресурсите им били ангажирани с престъпната група на синоптиците. Другата половина пък работели по случая ‘Водолей‘.

‘От 3 дни в много квартали на столицата няма вода‘ - обясниха му от прокуратурата. ‘Прокуратурата се самосезира по случая и започна разследване срещу неизвестен извършител. По-късно, по сигнал, получен от ‚Софийска вода‘, започнахме разследване срещу 85100 кранчета за вода и 64320 смесителни батерии. На голяма част от тях вече са повдигнати обвинения за участие в организирана престъпна група. Но работим усилено по подготовка на още обвинителни актове. По вашия сигнал за очакван атентат на Женския пазар ще трябва да напишете молба по образец и заедно с лична карта и свидетелство за съдимост да я подадете лично на гише номер 5 в Районна прокуратура – квартал ‘Стрелбище‘ ‘

В отговор на обявата си ‘Безсмъртен търси работа‘, Дунапрен получи и други оферти - от казахстанския продуцент на реалити шоуто ‘Survivor’ и Женевския институт по квантова механика и метафизични технологии.

‘Уважаеми г-н Дунапрен Тотев,‘ - казваше се в офертата на Женевския институт ‚’имаме удоволствието да ви предложим участие в уникален технологичен експеримент, който се извършва за пръв път в човешката история. Става въпрос за телепортацията – феномен, който до скоро беше обект само на научната фантастика. Но наскоро, благодарение на таланта и усиления труд на нашия екип от превъзходни специалисти беше постигнат революционен прелом в тази област. В резултат на това телепортацията вече се превръща от чисто теоретична хипотеза в реална практически осъществима дейност.‘

Дунапрен бе силно заинтригуван от тази оферта. ‘Ето така ще допринеса за прогреса на човечеството!‘ - каза си той. ‘Ето това е моят уникален шанс да помогна на другите...‘ Беше убеден, че този шанс не идва случайно.

Веднага се обади на посочения в офертата телефон. След като разбра кой е, служителката ( представи се като г-ца Южени Вийон ) любезно му разкри предисторията на проекта ‘Телепортация‘. До момента били успяли да телепортират топка за голф, готварска печка и сиамски котарак.

Сега за пръв път провеждали опит с човек.

‘Може ли накратко да ме запознаете с организационните подробности‘ – помоли Дунапрен.

‘Телепортацията ще се извърши във вторник, на 13 ноември в 18:00 часа централноевропепейско време, в експерименталната база на CERN, Женева‘

‘Но чакайте, нали всъщност днес сме 13 ноември‘ – понечи да каже Дунапрен, но бързо осъзна, че въпросът му е излишен,тъй като вече знаеше, че времевата му ориентация не беше в перфектно състояние.

‘Дестинацията е остров Санта Лучия в Индийския океан’ - продължи напевно служителката . ‘Островът е собственост на сър Ричард Брансън, който спонсорира целия проект. Имаме сериозна подготовка за събитието. Поканили сме медии от цял свят, ще има градинско парти, бюфет с деликатеси и изискани питиета. Сър Ричард Брансън е поканил сър Пол Макартни и сър Мик Джагър да изпълнят свои хитове на живо по време на тържеството.

Има една техническа подробност, за която сме длъжни да ви предупредим, мосю Дюнапрен Тотев. Поради някои временни конструктивни несъвършенства в телепортационния апарат ( по отстраняването на които усилено работим ), засега телепортацията премества обектите не само в пространството, но и във времето. Всъщност преместването във времето е само с един ден напред. Затова смятаме, че това няма да ви причини сериозни неудобства.‘

‘Точно това ми трябва, сладурче!‘ - помисли си Дунапрен. ‘ Едно преместване с един ден напред! Благодаря ти, Господи! Това е перфектният за мене сценарий!‘

‘Благодаря ви за информацията. С удоволствие приемам офертата ви‘ – каза Дунапрен.

‘Радвам се да го чуя, г-н Дюнапрен. Ще ви изпратим веднага договора и всички организационни и технически подробности в писмен вид. Ще ви поемем и всички пътни разноски. До скоро!‘

 

Алармата настойчиво звънеше. Дунапрен стана и включи телевизора.

‘Добро утро, България!

Часът е 7:00 на 13 ноември, 2017 . Времето – нискослоеста облачност с чести превалявания. Температура – от 2 до 7 градуса Целзий....

А сега актуалните новини:

‘На прага сме на едно епохално научно-техническо събитие. За пръв път в човешката история ще се извърши експеримент с телепортация на човек....‘

‘Wow!’ – изрева Дунапрен. ‘Знаех си аз! Този 13 ноември не е като предишните!‘

После всичко се разви според очакванията. Договорът със CERN и билетът до Женева пристигнаха след 20-ина мин. Самолетът до Женева, посрещането, подготовката, телепортационният модул – Дунапрен просто плуваше по течението. Имаше чувството, че сънува предизвестен сън.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

‘Съобщаваме на всички пътници, че днес, 14 ноември, влакът от София за Варна се движи с 2 часа закъснение. Очаквано пристигане на гара Горна Оряховица – 7:55 часа.‘

Дунапрен се събуди и се озърна наоколо. Ушите му пищяха, в устата си усещаше вкус на метал.

Събитията от последните 24 часа бързо нахлуха в главата.

‘14 ноември?! Господи, най-после!‘ – извика той. Радостта от променената дата надделя над изненадата от неочакваното му местоположение. Намираше се на площада пред горнооряховската гара.

Мобилният му звънна. Обади се г-ца Южени от CERN.

‘Здравейте, мосю Дюнапрен! Надявам се, че сте добре. Установихме локацията ви. Съжаляваме, че телепортацията е извършена към погрешна дестинация. Нашите експерти анализират причината. Но искам да ви съобщя, че въпреки това експериментът се определя като успешен! Вие, заедно с нашия екип днес сътворихте нещо велико! Magnifique! Моите поздравления! Тази вечер ви очакват за тържествено посрещане на остров Санта Лучия. След малко ще ви вземе кола, която ще ви закара до летището в Горна Оряховица. Там ще ви чака частният самолет на сър Ричард Брансън. От Горна Оряховица летите директно за остров Санта Лучия‘ – изчурулика г-ца Южени.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Градинското парти на о-в Санта Лучия течеше с пълна сила. Замаян от медийното внимание и шумотевицата около себе си, Дунапрен се беше уединил на едно кресло под висока палма с чаша уиски в ръка.

Изведнъж до него се появи самият Мик Джагър!

‘It was nice to meet you, Dunapren’ – каза му Мик.

‘Аз всъщност ви познавам отдавна...‘ – каза Дунапрен с треперещ глас. От малък си падаше по Ролинг Стоунс. Да си говори непринудено с чашка в ръка с фронтмена на любимата си група – безценно!

‘Разбрах, че си телевизионер‘ – каза му фамилиарно Мик. ‘За кое предаване работиш в Бългерия? Понеже аз познавам една телевизионна водеща от Бългерия...‘

‘Работя за ‘Папараци‘ ‘ – каза Дунапрен. ‘Светско предване - жълти новини, клюки и т.н.‘

‘Wait, wait…‘ – каза Мик Джагър. ‘Точно ‚Папараци‘ май беше името! Познавам водещата Николета Лозанова. Даже ми гостува в моята вила на остров Тасос. Прекарахме няколко незабравими дни. Кажи и ‘Hello’ от мене.‘

‘Ооо‘ – успя само да каже Дунапрен. ‘Много интересно... Вярвам, че Николета ще се зарадва много. Значи вече познавате двама българи – мене и Николета.‘

‘Всъщност трима‘ – каза Мик. ‘Познавам и Фънки от ‘Sofia Music Enterprise’’.

Първоначалната изненада на Дунапрен бързо отстъпи на репортерския му инстинкт.

‘Между другото, догодина през март празнуваме юбилей – 5 години ‘Папараци‘ в ефира. За нас ще бъде чест да ни гостувате. Едно интервю с вас би било хитът на нашето предаване.‘

‘Благодаря за поканата. Програмата ми е доста наситена, но обещавам да намеря време да прескоча за малко. Ще ме заведеш да пийнем в някое хубаво софийско заведение. Няма да е лошо да се видя и с Николетчето... Само Фънки да не разбере, че съм идвал. От 10 години ме преследва да организира наш концерт в София...‘

Дунапрен отпи голяма глътка от питието си. Нова вълна от приятна топлина се разля по тялото му. Затвори очи и мислено се видя на голяма сцена редом до Ролинг Стоунс. Мик Джагър го държеше за ръката и тържествено обявяваше пред многохилядната публика: ‘Следващото ни изпълнение е в чест на моя голям приятел – елитният телевизионен журналист Дунапрен Тотев!‘

Подухваше лек морски бриз, океанът шумеше наблизо. Наоколо се чуваше смях и звън на кристални чаши. На близката сцена Пол Макартни пееше Yesterday.

‘Да, да, да! 13 ноември вече наистина е Yesterday…’ – каза си Дунапрен. ‘Животът започва отново – днес!‘

© Веселин Данчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??