17 авг. 2022 г., 19:52

Безобразията в родната политика продължават 

  Проза » Обзоры, анализы, критические статьии, Другие
309 6 7

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

1 мин за четене

Изумен съм от случващото се в родината. Изпечените лъжци от ПП, които сринаха България до небивала национална катастрофа, яко са запретнали ръкави и точат лиги да спечелят предстоящите парламентарни избори на 2 октомври /а ако не ги спечелят честно, то поне да ги фалшифицират яко/. Във всяка нормална държава хората щяха да ги прогонят с тояги и с камъни далеч отвъд държавните граници. Докараните до фалит фирми и техният персонал щяха да изпълнят улици и площади и да искат линч на двамата основни виновника. Но у нас тези нормални неща не се случват. Българинът е пословичен с мазохизма си достоен за ГИНЕС. Той е готов да стои на тъмно /поради липса на ток/, на студено /поради липса на енергия за отопление/, да намирисва на клошарска смрад, заради рекордно поскъпващата вода, да стигне до просяшка тояга и да търпи наглите физиономии на тези дебаркирали у нас безподобни мошеници, които продажните ни медии лансират всекидневно, представяйки ги за спасители на отечеството. Добре, скъпи ми български народе. Най боли, когато сам си го набиеш много навътре. А ти точно това правиш в момента и дори не се замисляш за бъдещето си. Но всеки народ заслужава съдбата си. А българският - най-много от всички!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Такова е положението в държавата, който от където дойде съдира кожуха й, ама като сме си овце, как да станем вълци! Хареса ми, Младен, точен както винаги!
  • Сещаш ли се за бай Ганьо? Грубо, нагло, с остри нокти... Но след време се изучава - и дере през копринени ръкавици. Та и сега. Учат се момчетата, учат се...
    Впрочем, какво е "нормална държава"?
  • Последните ти редове най- болят...
  • Много правилно мнение! Навсякъде е пълна разруха, а хората търпят!
  • В момента на морето е голям купон. Хората се веселят, пият по заведенията и мързелуват на плажа. Изобщо не ги вълнува какво се случва. Така беше и миналата година преди изборите.
    И аз разсъждавам като теб, но започвам да мисля, че няма да се оправим. Пълно безхаберие.
  • Що бе, казаха си го момченцата : грешки направихме, сега вторият път ще ги оправим! Нас все на такива ни върви, дет все ша ни оправят!
  • Много адекватна оценка на случващото се. Поздравления, Младен!
Предложения
: ??:??