13 февр. 2023 г., 10:33  

Бъдеще прекрасно 

  Проза » Рассказы, Юмористическая
702 1 4

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

3 мин за четене

Проблемът с изхранването на човечеството е разрешен

/Екологически чиста и хуманитарно много мръсна сатира/

Първо предупреждение – извинете, но не е за всеки. Моля възпитаните, интелектуално чисти души, да не четат. Или поне да са с телефона в ръка край тоалетната чиния. Повярвайте – ще ви потрябва…

Второ предупреждение – идеята не е моя, просто доразвих „идеите“ на всякаквите световни, здравни, икономически, свободни и други античовешки организации срещу цивилизацията и човечеството…

 

 

     – За излагане на новата идея как да изхраним намножилото се излишно човечество, има думата професор доктор… Разбирам, разбирам от ръкоплясканията, че сте го познали…

    – Благодаря, уважаеми госпожи, господа и каквито там… След идеите на ЕК, ЕП, ПАСЕ, СЗО, ООН и каквито там световни организации, за изхранване на разороилите се хора, ние внимателно проучихме всички възможности за набавяне на чисто биогориво за организмите на работещите плебеи. Близо седем милиарда трябва да бъдат изхранени – трудна задача. Другият милиард – златният, е решил този проблем. Месо, зеленчуци, плодове… Да, за тях има ферми, плантации, градини… И изхранването с красива, вкусна, питателна храна не е наш проблем. Златният милиард има специфична, почтена и важна задача – да властва над останалите и опазва достиженията на цивилизацията… Обаче – как да се изхрани нарастващото човечество с останалите ресурси?

     Обсъдихме идеите на специалистите – вегетарианство, дори – извинете! – веганство, анализирахме и проучихме ползите и вредите от канибализма… Да, да – и в историята го е имало, и е малко нещо като завършен цикъл на живот. Хората сами се произвеждат и консумират. Така, впрочем, ще решим отчасти и проблема с пренаселеността на планетата… Рискът е във възможността канибалите да посегнат на ценните екземпляри от златния милиард…А не желаем рискова обстановка, нали?

     Обсъдихме създаването на храна от насекоми и червеи. Хубава идея, но някак си… Изкуствена! Що обработка е необходима, а хората няма да искат да се хранят с изходящите материали не само натурално, но дори алангле…- И стигнахме до гениално решение. Природосъобразно, екологично чисто, почти безплатно и удобно за всеки човешки екземпляр… Напълно затворен цикъл на изхранване, при това с възможности за растеж на добиваната храна и разпространяването на изходящите продукти без допълнителни инвестиции…

     Глисти!

     Да, да – тези глисти, които и без това живеят в човешките организми….

Основата на идеята е в развитието им. Ако случайно срещнем човек без тях – ние можем да ги вложим. Натам те сами се изхранват и растат. Проблемът е в един момент да бъдат примамени да излязат да снесат яйца около изхода на човешкия организъм, да бъдат заловени и…

Не са мръсни като червеите, нито грозни като насекомите. Бели, като спагети… Което подсказва начина на добив – усукването им около специални пръчки от леки материи и извличането на добивите от човешката мина…

В момента сътрудниците ни изготвят рецептурник с бързи и полезни начини на приготвяне. Варене, с гарнитура, пържене, на микроскара…

После? После човек се храни с вкусното и видимо приятно ястие. От което приемат и останалите за развъждане в организма му глисти. И растат – за следващата реколта…

Благодаря, господа, благодаря…

След заседанието ви каня на вечеря…

Класическа, разбира се. Ние не сме някакво си население, вечерята ще е типична за нашите среди – супи, салати, печено, десерти. Все от познатите, предназначени за златния милиард, продукти…

 

П.П. Извинявам се пак!

Но – дали не съм закъснял със сатирата и подобна идея вече се обсъжда и пробва някъде? В Африка? У нас?

 

Изключително неправилни, неевроатлантически, а просто човешки коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??