Моите предложения за нови български спортове:
Синхронно пСуване.
Бягане около Парламент с препятствия.
/за/Конен спорт.
Спорна стрелба.
Спорно ориентиране.
Сигурно пързаляне.
Блажен волейбол.
МОЛоездене.
Мърлинг.
Хвърляне на чук и сърп.
Класическа Чорба.
ВетроСходство.
Някой да издаде смъртен акт на държавата. Така или иначе, политиците непрекъснато се опитват да я погребат, поне да сторят това официално и с почестите, които заслужава...
Съставянето на правителство заприлича на решаване на судоку.
Извиването на ръце в българската политика е много популярна техника, взаимствана от бойните изкуства.
AND JUSTICE FOR ALL
Ако те дразнят непрекъснато, ставаш нервен. Ако станеш нервен, ставаш опасен. Станеш ли опасен, се превръщаш в заподозрян. Ако станеш заподозрян, лесно е да ти лепнат обвинение. Ако ти лепнат обвинение, лесно може да станеш осъден. Ако те осъдят незаслужено, пак ставаш нервен...
Поглед в близкото бъдеще:
... еди кой си многоманГаЛен избирателен район...
Като воденичен камък на шията на мислещия виси егото на простака.
Българските език и творчество изобилстват от примери за рязка смяна на сезони, настроения и промяна в направлението на движение. Като започнеш от поетичното "септември ще бъде май", минеш през "ще стане, ама на куково лято" - този израз може да те застигне и сред най-лютата зима, да спреш за почит пред невероятното прозрение в стил Салвадор Дали "когато цъфнат налъмите в банята" и накрая, да застинеш благовейно пред "Бял ден да не видиш дано!"
Започнат ли звездите да ти говорят, или си станал шеф на чалга-индустрията, или изтрезняваш кротко на някоя полянка.
Поведението на повечето партии и коалиции напоследък ми навява съмнения за появата на нов, психиатричен феномен в България - групово психично отклонение от здравия разум...
На следващите избори няма да бъда оптимистично, а оптически настроен.
Подпис: снайперист
Нашият преподобен брат Брус Уилис завеща на целокупния български Народец своето верую, своята стратегия за оцеляване напук на всички кризи:
"Умирай трудно! "
Има правителства, които са като бронхит - трябва да го преболедуваш. Лошото е, когато стане хроничен...
от цикъла "Спешна нужда от антиидиотик".
Райска градина по депутатски:
Адам и евро.
Държавата се превръща в музей на някогашната си славна история, в който експонатите биват нагло откраднати и подменяни с фалшификати...
И както за всеки влак си имало пътници, за вятъра в нечия глава има ветроходци, за които той е попътен.
Съвременната българска литература използва все повече безизразни средства.
Да не би на избори спало не би Бат Сали избрало.
Гледам селските препирни за разпределение на управленските кресла и ме осени една мисъл:
СПИН всъщност означава Синдром на Политическа Интелектуална Недостатъчност...
Не само сме Народ-мазохист, но и се тъпчем непрекъснато с обезВоляващи...
Алооо, политиците:
незачитането и заглушаването на гласовете на онези, които не се продават, също е престъпление!
По Коледа, Енергото ще зарадва своите потребители с нов бонус - при плащане на цялата сметка наведнъж, ще подаряват апаратче за измерване на кръвно и кесийка с успокоителни.
Политико-обонятелна епиграма:
От центъра - вдясно,
на центъра - вляво;
на всеки е ясно,
че все е кафяво...
Най-големите бедствия, които могат да сполетят нашите депутати в Народното събрание - да се запушат в един ден всички тоалетни, да се натровят с развалена кайма от бюфета и да им спре интернета.
Когато всички си измиват ръцете с теб, ставаш все по-малък и по-малък, докато изчезнеш напълно. Основен принцип на сапуна.
Би трябвало, седмицата преди изборите да бъде наречена "Седмица на зимните спортове", защото всички политици искат три неща от Народа:
да го качат на шейната, да го пуснат по пързалката и да му намажат ските.
И вместо куцата Неволя,
то по-добре да викнем Диоген,
с факлата си – да пообиколи.
Току виж срещнал
Ганя възроден.
На оружие братя! Да счупим старите окови!
... И от претопения метал,
да си направим чисто нови!
УПРАВЛЕНСКА ГРАМАТИКА
Властта се напълни със запетайки и няма кой да сложи точка на всичко това. А сред Хората има толкова Удивителни!
Би трябвало, човек, който печели избори в България и обещава разни неща, да се нарича футуролог.
Мобилната версия на думата "пари", е "няма".
Хората непрекъснато се променят. Някои дотолкова, че един ловец спокойно може да ги сбърка с опасни хищници и да им тегли куршума...
Когато всички си измиват ръцете с теб, ставаш все по-малък и по-малък, докато изчезнеш напълно. Основен принцип на сапуна.
Най-подходящо определение за случващото се в страната ми се струва: Тълпи на кръстопът.
Хората престават да бъдат свободни, когато позволят на Матрицата да замени избора, даден им Свише, с условните наклонения, които бълват средствата за масова информация.
Българският вятър вместо попътен, стана по-пЛътен. В главата...
Открай време, най-лютата гражданска война е тази, която всеки води срещу селото в себе си.
За Хелоуин ще се маскирам като свестен човек. Не само няма да ме познаят, ами може и да ме пребият с камъни.
Българската версия:
Керванът си кърви, кучетата нехаят.
Кирето, 15.09 – 01.11.2014 г., Бургас
© Кирил Ганчев Все права защищены
на мен отдавна ми горчи от ставащото в страната, но смехът е нещо като бучка захар в цялата горчива чаша, наречена съдбата да си българин.
Поздравче!
Ганчо,
благодаря Ти, брат,
точно в това е идеята на всичкологията - хората да мислят за онова, което става с тях, около тях и ще става за в бъдеще.
Поздрави!