7 сент. 2023 г., 20:10

Цената 

  Проза » Рассказы
233 4 13
2 мин за четене

   На секретна среща Централите на Великите етноси се договориха за развоя на Великата катаклична битка, която се водеше вече повече от тридесет години между тях!

   Естествено,решенията които вземаха бяха с глобален мащаб!Ето защо, световната общественост нямаше представа:къде,кога и защо Великите етноси координират бъдещите си стратегически планове,така,че представителите на Средствата за масова заблуда и идеологически диверсии да разберат за истинските им намерения.

   Същевременно и паралелно Международните спортни организации решиха да проведат спортните си мероприятия на остров Гренландия, защото това бе оптимално най-възможното място за летни фестивали и олимпийски игри,нали там след окончателното разтапяне на ледовете по Арктика и Антарктида населението на Великите етноси растеше лавинообразно!?

    Няколко от тези етноси,които имаха късмета да се обявят за собственици на Арктическата шапка на Земята по силата на инерцията и системните тайни операции на атомните си подводни флоти-бяха изградили бази,летища и пристанища за самолетоносачите си...Нали средната годишна температура по полюсите вече надхвърляше двадесет градуса?!

   Човечеството откри нови богати залежи на нефт, газ и редки метали,които захранваха Военнопромишлените комплекси на Великите етноси с гориво и оръжия за масово унищожение!

    Един луднал професор по стратегическо планиране получи Специалната награда на Великите хуманисти от Великите етноси, която носеше името на ученият от Двадесет и първи век Хаим Бум, заради приноса му в развитието на живота в условията на Субарктика и заселването в Амазония,Сибир и Аляска с население от Африка!

    Този професор, чието име се пазеше в тайна:представи своята Концепция за развитие и оцеляване на десет процента от населението на Земята, а другите деветдесет процента трябваше да колонизират Луната, Марс и...останалите като свръхтайна още няколко планети извън Слънчевата система.Радикалните решения може се отнасяха за другите етноси, които не допринасяха кой знае  колко за развитието на човешката раса!

    Време беше да се действа!

    Представителите на Разузнавателните централи облякоха скафандрите за работа под вода и в космоса и наредиха на стратегическите си авиации да излетят във въздуха, като поръсят с химически оръжия гъстонаселените райони на местата в които частни армии воюваха и окупираха незаконни територии.Само няколко часа след това в тези райони започнаха геотермални бури и наводнения,които поставиха под вода обширни територии...

   Все пак, трябваше някаква фикс идея да въведе ред в международните отношения! 

 

© Стойчо Станев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • "представителите на Средствата за масова заблуда"... ще колонизират грънци ... като видя някоя небивалица, ама така хубаво напудрена и се сещам- айде, и тук някой отнесе бонус за нововъведение - инувейшън ... нека оди бос!... Според мен имаш талант в тази поредица, ще чакам продължението, Стойчо
  • Благодаря, Латинка-Златна!
    Приеми сърдечните ми поздрави!
  • Поздрави, Ranrozar (Стойчо Станев)!
  • Благодаря за коментара и оценката,Николай!
  • Беше ми интерсно да прочета, Стойчо!
    Винаги те чета с интерес!
  • Благодаря за Любими, Юри!🙂
    Благодаря за коментара,DPP (Smooth)!🙂
  • Всеки път се чудя, няма ли да им е скучно на "великите" умове и сили, след като останат само те?!
    В цялата човешка история, единици са решавали съдбата на милиони, не знам защо сега се вайкаме толкова?! Просто е дошло и нашето време, за което сме чели в учебниците
    Добре, че е сатирата, че да си кажем истините. Хареса ми, Стойчо.
  • Естествено!Това е исторически факт:Великото преселение на народите.
    Атила,Чингис хан,Рим,Династията на Османите,Викингите са в основата на Киевска Рус и Княжеството на Рюриг в Москва и братята му в Новгород и прочие...Да не говорим за Конкистадори и Великите "хуманисти" от Англия, Португалия, Холандия,Франция и още...Така наричаха тогава мисионерската политика на Империите и Християнските цивилизовани нашествия в окупираната на изток и запад земя,Новият свят!🙂
  • Ranrozar (Стойчо Станев) - Дано! Но: по около 40% са християнството и исляма, останалите са за останалите религии (около 80 на брой) и разните др. религиозни секти и общности.
    Миграцията на Азия към Европа в последно време е новото преселение. Всякакви различия в икономически, религиозен, етнически, културен и др. аспект пораждат опити за надмощие и контрол.
  • Работата е по-лесна за тези които решават, вместо тези които си нямат представа!🙂
    Благодаря за идеята, Пепи!
    Дано бъдещето не бъде опорочено от нови нацистки и сегрегационни идеи!
    Едно време преди шестдесет години Хрушчов издигна Берлинската стена, която се превърна в символ на противопоставяне между Изтока и Запада.И след обединението на Германия се превърна в Паметник на загиналите, които искаха да я преодолеят!
    След няколко години Израел повтори и "сподели" омразата на арабския свят с нова стена!
    Явно Историята на човечеството циклично повтаря "успехите" на миналото!
  • Ranrozar (Стойчо Станев) - Като се изселят богатите по Марс, луната и другите планети, само щастливите ще останат на Земята! 😅 🤣
  • Благодаря за коментара и оценката, Младен!
    Не си личи, че ще зарадвам читателите с подобен сюжет,но съвременната цивилизация твърде закъснява,за да решим, че е възможно околната среда и социалния живот да стигнат до "нови хоризонти".
    И все пак, някъде беше записано, че броят на хората на Земята трябва да се редуцира до петстотин милиона, за бъдат щастливи...
  • Научнофантастична сатира особено актуална на фона на съвременните реалности в глобален мащаб. Средствата за масово информационно затъмнение добре вършат своята работа и добре им се плаща за нея. Да остане само 10 процента от населението на Земята - да такава е крайната цел за редукция, но евакуация в космоса е мисия невъзможна. Пои всички личи, че работата ще завърши с масова евтаназия с помощта на модерни ваксини. Едно много изгодно и практично решение за Великите етноси.
    Поздравление, Стойчо!
Предложения
: ??:??