10 янв. 2021 г., 17:03

Да си различен 

  Проза » Другие
304 2 1
1 мин за четене

Често хората се притесняват да правят нещата които искат, да носят дрехите които им харесват, да слушат музиката която им допада просто, защото се притесняват от това да бъдат отхвърлени от останалите и не си дават сметка че в един момент губят самоличността си. В момента в който спреш да слушаш себе си и започнеш да мислиш единствено за това което другите биха възприели като правилно буквално обръщаш гръб на себе си. Думите „бъди себе си“ често биват подценявани. Често не осъзнаваме, че всъщност е трудно да бъдем себе си в общество което изисква от нас всичко но не и да бъдем себе си. Ако се научите да приемате различията си и да правите това което на вас ви харесва ще се превърнете първо в одухотворени хора, второ ще сте много по-пълноценни както за себе си така и за хората около нас. Няма нищо лошо в това да бъдеш различен, в това да имаш различен вкус, дори от твоите приятели. Няма нищо лошо в това да проявяваш любопитство и да искаш да търсиш информация за неща които хората не ги интересуват. Ако всички бяхме еднакви светът щеше да е едно безкрайно скучно място. Хората са различни в различни неща. Веднъж започнеш ли да приемаш собствените си различия започваш да си много по-внимателен и много по-съобразителен към различията на другите. Научете се да се отнасяте добре най- вече със себе си. Подхождайте с разбиране както към останалите така и към себе си. Не забравяйте че носите онова пламъче, онази искра във вас която ви прави различни и специални.

© Дияна Гинева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Примерът с дрехите не е удачен. Има си норми на поведение и приличие и ако не излизаш от тях, защо трябва да се притесняваш? Ако пък се носиш скандално и провокативно, това е комплекс: всички да те забележат, търсене на внимание. А музиката? Слагаш слушалки и - на никого не пречиш, но ако искаш с нещо да парадираш или внушиш на другите, пак е комплекс.
    Различните се определят според нуждите им, а не според капризите и комплексите на хората.
Предложения
: ??:??