17 окт. 2013 г., 11:58

До баджанака, в чужбина 

  Проза » Другие
737 0 24
1 мин за четене

ДО БАДЖАНАКА, В ЧУЖБИНА

 

            Баджо,

 

                        Пиша ти кодирано, щото тук ни цифровизираха и сега ни наблюдават през телевизора, дори и когато му е щракнато копчето.

            Изминаха 100-тина дни откак се разлисти ореха, но засега само му бараме ореШАЦИТЕ. Имаме обаче обещание за безплатни ореховки, които ще ни купят със заем. Ще ги раздават на многодетни кърмачки и лоялни пенсионери, заедно с попълнени бюлетини за всички следващи избори. За ромите ще има и боза.

            На изток от Оряхово пак се строи, но не е ясно с чии пари. Едно е сигурно, че построеното ще е орехотрошачка.

            Имаме уверение от високо място, че ако наесен орехите се окажат кухи, да ни изпратят „крепкие орешки”. Тях ще ги ползват и срещу демонстрантите.

            Тъй че, баджанак, стой си там поне до напролет, щото тук зимъска ще жвакаме май само на ореха шумаците.

 

            

Със здраве,

           Баджанак ти, от под ореха.

 

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Виж Викторе, баджанаку ле: аз от прадеду ни знам, че вземат ли разни израстъци да ти затулят слънцето, чифутска ще да е таз работа, и толкоз. А за Нашенската, тъй си е, тя сал остана да ни сгрява душиците!
  • Здрасти баджо! И аз ти отговарям кодирано щото тук брадите не са на мода, а излезнаха на мода черните костюми и други черни работи. Мушмула дето все гниеше и по сладък ставаше го нападнаха едни бръмбари и са на път съвсем да го довършат. Колорадски не бяха бръмбарите ами корпоративни май им казват. Съвсем на скоро бръмбарите обещаха, че ще добавят от оная китайската тор дето от десет години все я слагат на дръвчето та белким роди още мушмули. Ама да ти кажа баджанак тая тор комай изгаря корените щото не е прегоряла. Имам подозрение, че китайчетата за по евтино не тор ни пращат а направо лайна. Та баджо и аз чакам запролетяване. А до тогава си сгряван душата с твойте писъмца и оная отлежалата, ти я знаеш, оная дето дядо я вари от преди още ореха да се насади и мушмула да цъфне. Абе от нашенската баджо. Ти си знаеш!
  • Дано, Кали!
  • Знам - знам, Кети! То горе но Тодореците цялата гора е орехова, ама там и орехите, и хората са други.
  • Много коментар, много нещо! Стискам Ви десницата, Милорд, ние в Балкана също сме на корав хляб и орехи!
  • Привет, Дани
  • Брей, отървала съм купона.
    Нищо де. Поздрав най-сърдечен на баджо! А и на всички коментиращи. Жестоки сте
  • Леле, от баджанака стигнахме до омазаните депутатските банки
  • Мазни политически г...ве, по депутатски банки раснали.
  • Има, има и то доста закръглени....
  • И гьостирицата, и гьостерицата, че има доста дуп..... за налагане!
  • Ха, ама ти само байряка ли ще развяваш?
  • Аз ще развявам от време на време байряка, пък който е куражлия, да грабва гьостерицата
  • Значиq поне няма да e самосиндикално.....трима сме.....поне
  • Бостан, Сиси - грабвайте гьостериците и да ги мятаме
  • за тоя код - наказан в ъгъла с колене върху орехови черупки
  • Ама си мноооооооооого прав........тая работа самосиндикално не става!!!
    Твойта балдъза
  • Тук му е мястото да цитирам логиката на нашата политическа върхушка и на тези, които се надяват да седнат на нейното високо място след падението и, без дори и да мислят, че ще дойде и тяхното време за падане (може би, защото в последните 20 години позволявахме всички изреждащи се, да падат от високо, но на пухени възглавници, а не на надървени... сещате се де), та: "...един ще падне - друг ще го смени и толкоз..."!
  • До баджанаците Пер и Бостан,

    Добре би било, не би било зле, ей тъй всички близки и далечни, демек цялата рода, да я подхванем таз работа с кухите ОРЕШки, сините КОСТилки, желтите ЦАРЕвици и всички останали ЛИЛАВО-ЛУКови издънки. Че то от тех, нищо читаво не мож покълна по наща земя хубава. Аз гьостерицата не съм я опускал и други знам дет я размахват самосиндикално, ама тая работа за сам чиляк ней! Иде му времето да им замахнеме синцата отбердем, та папер подир им да нема.

    Ха наздраве и поздрав на баджаначките
  • Да ты не сули бля! Крепкий орешек уже пожилой мужик. Как ему справится с эти крысы - за колючими ржавый проволкой?
  • Баджанак, к`во да ти кажа?...
    Каквито орехи си набрулихте, на такива черупки сега ще седите! Тук при нас ореховите ядки още от времето на Ореховата революция от деветстотин и седемнайста не са баш много популярни. С тях храним само конете. За да бягат по-бързо. Щото, от мен ше знайш, баджанак, това нещо орехът е много бързо нещо! Ако изсипеш , да речем от Айфеловата кула , един чувал орехи и един чувал с банкноти, без значение евро или долари, кое мислиш, че ще падне първо? Ами, орехите , разбира се! Банкнотите ще се закачат тук-таме, ще влязат я в някоя фабрика, я в някоя ферма, я в някоя друга инвестиция , докато орехите, баджанак, ще се изтипосат първи долЕ и и ще зяпнат с ръце нагоре да докопат колкото се може повече банкноти и да ги изхарчат на ползу свою.
    Нема да се плашиш, баджанак! Важно е да изкарате зимата! Пък ако може и без орехи, най-добре! А пък онея дето ги лъжеха, че ще ядат ореховки с мед и масло, най-много да получат само по некое одеало от орехова шума и то чак по Черешова задушница! Щото то е ясно – орехи ще има само за баклавите на тея, дето тия дни празнуват Байряма. И то не само по време на Байряма, ами и след това! От мен да знайш, баджанак, не е важно кой сади ореха, не е важно и кой го брули, не е важно и кой го чука; важното е кой разпределя ядките! А при вас, баджанак, кой разпределя ядките е повече от ясно – я си спомни за оная бабанка, дето за една бройка да стане главен орехотрошач в Агенцията по орехова сигурност! Ели, пък това дето ще връщат пак тютюнопушенето! Уж било заради бизнеса! Е, да де, и аз това викам, ама барем да кажат и заради чий бизнес?!...
    Ти, баджанак, най-добре си вземи некоя здрава гьостерица и ако видиш необрулен орех, не му цепи много басмата, ами брули! Дето се вика, да сменим стария лозУнг за сливите с нов – „Да не оставим нито един необрулен орех“!
    Та като споменах стария лозунг, да не забравя – да поздравиш и балдъзата!
    Твой Баджо
    Чужбина
  • Докато е наОрешарчено, тъй ще е, Лина и Санвали
  • Лордли, поздравявам те ( кодирано) защото и аз съм под ореха...
    http://www.youtube.com/watch?v=ekLuztlYs14
Предложения
: ??:??