6 нояб. 2020 г., 21:23  

Долнище на пижама 

  Проза » Юмористическая
366 3 7
4 мин за четене

Наскоро си поръчах пижама по интернет. Но ми пратили долнище на пижама. Всъщност исках долнище на пижама, но без да искам съм поръчал пижама. Обаждам се по телефона и протича следният диалог:

 

- Добър ден, изпратили сте ми долнище на пижама, вместо цялата пижама.

 

- Вие не искахте ли долнище?

 

- Да, исках долнище, но съм поръчал пижама.

 

- Щом сте искали долнище, значи сте поръчали долнище.

 

- Да, исках долнище, но съм поръчал пижама, а вие сте ми пратили долнище.

 

- Е нали сте искали долнище. Значи сте го получили и всичко е наред.

 

- Да но аз поръчах пижама.

 

- Ама нали сте искали долнище?

 

- Моля ви, исках долнище, но поръчах пижама. Защо тогава ми пращате долнище?

 

- Защото сте искали долнище.

 

- Аз може и да съм искал долнище, но поръчах пижама. Откъде накъде ще ми пращате долнище на пижама !!!

 

- Не разбирам какъв е проблема по дяволите. Искали сте долнище – пратихме ви долнище.

 

- Няма как да знаете, дали съм искал долнище. Да не сте баба Ванга? ПОРЪЧАЛ съм пижама !

 

- Да, ама сам казахте няколко пъти, че сте искали долнище. Това и пратихме.

 

- Ще ви върна това долнище! Не го ща !!! Ще направя нова поръчка за ДОЛНИЩЕ!!!!! Да не вземете тогава да ми пратите пижама!

 

- Ще ви пратим каквото сте поискали.

 

- Не ща да ми пращате каквото съм поискал! Пратете ми каквото съм поръчал!

 

- Добре, ще ви пратим каквото сте поръчал.

 

- Благодаря!

 

- Няма защо. Каквото иска клиента - това пращаме.

 

- Ама моля ви , пращайте каквото е ПОРЪЧАЛ клиента!

 

- Добре де - каквото е поръчал. То няма угодия.


- Ха така.


- Обаче после да не ви се прииска пижама? Направо да ви пратим пижама?

 

- Абе -- hSDAXSfp5C 6tqgtoodgx n7YUQ4ZG0i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!👿👿👿👿

 

 

ПИ

© Пламен Иванов - ПИ Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за коментарите... Да не изреждам всички по имена ..... Това е малък бъзик с онлайн магазините. Дано се е посмял - който е разбрал. Има и много по смешни ситуации от тая. Знам, защото имам онлайн магазин. Някой ден ще седна и ще направя цикъл: В онлайн магазин - само с маски и по един......
  • Вчера нямах свободни коментари, но се надявам, че за днес са ми отпуснали.
    Пи, това долнище направо излиза нанагорно! Ти гониш обобщението на гротескността и отлично си го постигнал. Погледнато от друг ъгъл, обаче, за какво ни е изобщо горнище. То някак си разводнява долнището. А то, без съмнение, е по-важното от двете. И още нещо! Можем да се абстрахираме дори и от пижамата. Но долнището си остава като чист символ. Защото неговият смисъл е да прикрива долното в нас. А горното е добре да се вижда. Защото и без това е доста оскъдно у всеки. Долнището не е необходимо само за онзи индианец дето: "Индианец много обича тебе. Индианец резне 10 сантиметра!"

    Поздравление - имаш страхотно чувство за хумор!
  • Мога да се обзаложа кой е запазил тапирско спокойствие до края на разговора. Аз не можах, пък за теб не ми се мисли🤪
  • Усмихна ме, ПИ. Не знам защо си спомних прадядо ми - спеше с бродирана нощница и нощна шапка...Времена и нрави...

  • Хем си уцелил на телепати, хем си недоволен. Е няма угодия
  • Ха-ха-ха е, така ме разсмя, човече ..Обаче е истина. Телефонните терористи ряпа да ядат пред електронния шопинг..Обаче това има и терапевтичен ефект - не води до пристрастяване!
  • Пълна лудница. Все едно чета Данийл Хармс.
Предложения
: ??:??