Наскоро си поръчах пижама по интернет. Но ми пратили долнище на пижама. Всъщност исках долнище на пижама, но без да искам съм поръчал пижама. Обаждам се по телефона и протича следният диалог:
- Добър ден, изпратили сте ми долнище на пижама, вместо цялата пижама.
- Вие не искахте ли долнище?
- Да, исках долнище, но съм поръчал пижама.
- Щом сте искали долнище, значи сте поръчали долнище.
- Да, исках долнище, но съм поръчал пижама, а вие сте ми пратили долнище.
- Е нали сте искали долнище. Значи сте го получили и всичко е наред.
- Да но аз поръчах пижама.
- Ама нали сте искали долнище?
- Моля ви, исках долнище, но поръчах пижама. Защо тогава ми пращате долнище?
- Защото сте искали долнище.
- Аз може и да съм искал долнище, но поръчах пижама. Откъде накъде ще ми пращате долнище на пижама !!!
- Не разбирам какъв е проблема по дяволите. Искали сте долнище – пратихме ви долнище.
- Няма как да знаете, дали съм искал долнище. Да не сте баба Ванга? ПОРЪЧАЛ съм пижама !
- Да, ама сам казахте няколко пъти, че сте искали долнище. Това и пратихме.
- Ще ви върна това долнище! Не го ща !!! Ще направя нова поръчка за ДОЛНИЩЕ!!!!! Да не вземете тогава да ми пратите пижама!
- Ще ви пратим каквото сте поискали.
- Не ща да ми пращате каквото съм поискал! Пратете ми каквото съм поръчал!
- Добре, ще ви пратим каквото сте поръчал.
- Благодаря!
- Няма защо. Каквото иска клиента - това пращаме.
- Ама моля ви , пращайте каквото е ПОРЪЧАЛ клиента!
- Добре де - каквото е поръчал. То няма угодия.
- Ха така.
- Обаче после да не ви се прииска пижама? Направо да ви пратим пижама?
- Абе -- hSDAXSfp5C 6tqgtoodgx n7YUQ4ZG0i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!👿👿👿👿
ПИ
© Пламен Иванов - ПИ Всички права запазени