Nov 6, 2020, 9:23 PM  

Долнище на пижама 

  Prose » Humoristic
367 3 7
4 мин reading

Наскоро си поръчах пижама по интернет. Но ми пратили долнище на пижама. Всъщност исках долнище на пижама, но без да искам съм поръчал пижама. Обаждам се по телефона и протича следният диалог:

 

- Добър ден, изпратили сте ми долнище на пижама, вместо цялата пижама.

 

- Вие не искахте ли долнище?

 

- Да, исках долнище, но съм поръчал пижама.

 

- Щом сте искали долнище, значи сте поръчали долнище.

 

- Да, исках долнище, но съм поръчал пижама, а вие сте ми пратили долнище.

 

- Е нали сте искали долнище. Значи сте го получили и всичко е наред.

 

- Да но аз поръчах пижама.

 

- Ама нали сте искали долнище?

 

- Моля ви, исках долнище, но поръчах пижама. Защо тогава ми пращате долнище?

 

- Защото сте искали долнище.

 

- Аз може и да съм искал долнище, но поръчах пижама. Откъде накъде ще ми пращате долнище на пижама !!!

 

- Не разбирам какъв е проблема по дяволите. Искали сте долнище – пратихме ви долнище.

 

- Няма как да знаете, дали съм искал долнище. Да не сте баба Ванга? ПОРЪЧАЛ съм пижама !

 

- Да, ама сам казахте няколко пъти, че сте искали долнище. Това и пратихме.

 

- Ще ви върна това долнище! Не го ща !!! Ще направя нова поръчка за ДОЛНИЩЕ!!!!! Да не вземете тогава да ми пратите пижама!

 

- Ще ви пратим каквото сте поискали.

 

- Не ща да ми пращате каквото съм поискал! Пратете ми каквото съм поръчал!

 

- Добре, ще ви пратим каквото сте поръчал.

 

- Благодаря!

 

- Няма защо. Каквото иска клиента - това пращаме.

 

- Ама моля ви , пращайте каквото е ПОРЪЧАЛ клиента!

 

- Добре де - каквото е поръчал. То няма угодия.


- Ха така.


- Обаче после да не ви се прииска пижама? Направо да ви пратим пижама?

 

- Абе -- hSDAXSfp5C 6tqgtoodgx n7YUQ4ZG0i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!👿👿👿👿

 

 

ПИ

© Пламен Иванов - ПИ All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря за коментарите... Да не изреждам всички по имена ..... Това е малък бъзик с онлайн магазините. Дано се е посмял - който е разбрал. Има и много по смешни ситуации от тая. Знам, защото имам онлайн магазин. Някой ден ще седна и ще направя цикъл: В онлайн магазин - само с маски и по един......
  • Вчера нямах свободни коментари, но се надявам, че за днес са ми отпуснали.
    Пи, това долнище направо излиза нанагорно! Ти гониш обобщението на гротескността и отлично си го постигнал. Погледнато от друг ъгъл, обаче, за какво ни е изобщо горнище. То някак си разводнява долнището. А то, без съмнение, е по-важното от двете. И още нещо! Можем да се абстрахираме дори и от пижамата. Но долнището си остава като чист символ. Защото неговият смисъл е да прикрива долното в нас. А горното е добре да се вижда. Защото и без това е доста оскъдно у всеки. Долнището не е необходимо само за онзи индианец дето: "Индианец много обича тебе. Индианец резне 10 сантиметра!"

    Поздравление - имаш страхотно чувство за хумор!
  • Мога да се обзаложа кой е запазил тапирско спокойствие до края на разговора. Аз не можах, пък за теб не ми се мисли🤪
  • Усмихна ме, ПИ. Не знам защо си спомних прадядо ми - спеше с бродирана нощница и нощна шапка...Времена и нрави...

  • Хем си уцелил на телепати, хем си недоволен. Е няма угодия
  • Ха-ха-ха е, така ме разсмя, човече ..Обаче е истина. Телефонните терористи ряпа да ядат пред електронния шопинг..Обаче това има и терапевтичен ефект - не води до пристрастяване!
  • Пълна лудница. Все едно чета Данийл Хармс.
Random works
: ??:??